Het onderwerp zegt het al ik ben 11 dagen overtijd Heb 2 jaar geleden 2 keer een miskraam gehad 1ste keer teste ik na 6 dagen overtijd pas positief maar werd een miskraam na 6 weken en 2dagen de andere 4 maanden later getest 7dagen heel licht positief maar ook miskraam na 5weken en 2 dagen heb bij allebei de zwangerschappen erg veel pijn gehad in mijn linkerheup met uitstraling na mijn linkerbeen en toen ik de miskramen gehad had was de pijn meteen weer weg nu na 11 dagen overtijd nog geen positieve test heb als laatste getest met 9 dagen overtijd maar heb de hele week alweer dezelfde pijn in mijn linkerheup snap er niets van kan ik morgen nog een keer testen met ochtendurine of moet ik er maar vanuit gaan dat ik niet zwanger ben:x erg onzeker allemaal alvast bedankt voor jullie reacties christa
Allereerst vind ik het heel naar te moeten lezen dat je al 2 miskramen heb gehad....spijt me voor je! Als je de pijn in je heup herkend van de vorige zwangerschappen en je weet zeker dat je al 11 dagen over tijd ben zou ik eens een bezoekje aan de huisarts brengen! Heb je toen je je miskramen had ook verteld van deze pijn? Een bloedtest zou kunnen uitwijzen of je idd zwanger bent nu. Ik hoop voor je op het beste!!!
ja bij eerste zwangerschap ben ik op het werk inelkaar gestort zoveel pijn gelijk door naar het ziekenhuis zoveel pijn allerlei medicijnen gehad en bij de tweede keer wel wat minder pijn maar dokter weet ervan afgelopen dinsdag nog bij de dokter geweest maar die zei dat ik af moest wachten had dinsdag wel de meeste pijn hele week thuis gebleven van mijn werk eigenlijk meer omdat ik heel bang was maar dus alsnog geen menstruatie maar wel erg veel steken in mijn buik ik denk dat ik morgenochtend nog maar eff laatste testje doe heb er nog 1 liggen is die negatief ga ik toch maar eff na de dokter denk ik wou er eff bij zeggen dat ik de laatste 10 maanden altijd een gewone cyclus van 28 dagen heb gehad alleen vorige maand 1 van 29 dagen in ieder geval bedankt voor je reactie
Ja dan weet je in ieder geval wat. Heb je huisarts je niet kunnen vertellen waar die pijn vandaan komt?
helaas al 16 dagen overtijd en nog geen zekerheid denk dat ik morgenochtend maar weer een testje ertegen aan gooi pff word je echt onzeker van
Wat vervelend die onduidelijkheid. Ik hoop dat je snel iets wijzer mag worden met natuurlijk een mooie zwangerschap! Laat je weten wat de test "zei"?
Erge he...die onzekerheid! Hoop dat je snel duidelijk hebt.. Zit in hetzelfde schuitje. Vanaf dinsdag al vage testen..lijken ites donkerder te worden maar niet genoeg. Weet alleen niet wanneer ik ongi moet/had moeten worden. Ik moet wel een late eisprong gehad hebben namelijk, anders kan de test niet eens uitslaan. Begrijp dus hoe vervelend het is! Sterkte!
pff, meis, dat is rot, dat je zoveel onzekerheid hebt, maar vooral veel pijn. Ik heb weleens een cyclus overgeslagen (terwijl ik wel heel regelmatig ben). En had toen ook heel veel pijn. Was ervan overtuigd zwanger te zijn, maar was het echt niet Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent.
Ik heb helaas ook in die erge onzekerheid geleeft had 2 halve maand geen ongi testen bleven negatief en bloedtest was ook negatief later weer terug naar HA weer bloedtest voor suiker en schiltklier en die was in orden dus kreeg ik een verwijzing voor de gyn gelijk gebelt afspraak gemaakt 23 april kan ik terecht (a.s maandag) nou werd ik ineens 10 april ongi was best heftig vind het ook niet raar aangezien 2 halve maand niks had gehad ga maandag gewoon naar de gyn kijke of er niks mis is van binnen (miss komt het dat ik nu weet dat ze even gaan kijken van hoe en wat dat ik daarom weer ongi ben geworden) hoop dat je heel snel wat duidelijkheid heb weet hoe erg het is om in onzekerheid te leven