Wie wil z'n mening 's geven... Ik heb 14 augustus een spontane vroege miskraam gehad na 6 weken zwangerschap. I.v.m. voorgeschiedenis na 't stoppen van de bloeding controle gehad bij gyn, alles zag er naar omstandigheden goed uit. Daarna ben ik niet meer ongesteld geworden... Nu had ik zo'n gevoel dat ik weer wel 's zwanger zou kunnen zijn. Maarja, wil ik 't voelen of is 't echt zo?! Afgelopen woensdag een test gedaan, licht streepje te zien. Vanochtend was 't al donkerder.. Zou 't dan toch? Durf 't nog niet te geloven! Wat denken jullie?! Alvast bedankt voor 't meedenken/kijken!
Volgens mij ben je echt weer opnieuw zwanger! Hoop dat het beebje deze keer blijft plakken! Enne... Gefeliciteerd!
Duidelijk! Ik was ook direct na mn MA zwanger geworden, maar is helaas heel vroeg fout gegaan. Maar mijn streep is niet zo donker als die van jou geweest !
Bedankt voor jullie reacties! Ik durf het nog niet echt te geloven, maar blijf hoop houden! Binnenkort nog maar 's met een digitale clearblue testen..
Volgens mij ben je wel zwanger.... Zon test kan ik alleen maar over dromen Gefeliciteerd meis! Geniet er van
Weer bedankt voor jullie reacties.. @Flippo 123, sow jij hebt wel al veel meegemaakt zeg... Ik ben me er zeker van bewust dat zwanger worden niet iets vanzelfsprekend is.. Voor ons eerste kindje heb ik een missed abortion gehad, en daarna duurde het anderhalf jaar voordat ik zwanger werd. We zaten min of meer op het randje van de mmm. Paar onderzoeken gehad, nog geen behandeling. Dat zou gebeuren als ik mijn menstruatie zou hebben, die nooit gekomen is want toen was ons meisje daar.. In oktober een gezonde dochter gekregen, daarna wilden we snel weer voor een 2e kindje gaan. Dat ik zo snel zwanger mocht worden waren we al enorm positief verrast en blij door, helaas liep dat snel mis. Nu weer raak, kan 't echt nog niet geloven/bevatten, stukje zelfbescherming denk ik.. Hoop natuurlijk heel erg dat 't goed blijft gaan. Ik hoop dat je ook snel een mooie test mag hebben!
Vanochtend cb test gedaan.. in no time: ZWANGER in beeld! Denk toch dat ik écht weer zwanger ben... Nu maar hopen dat alles goed blijft gaan.. Na 1x missed abortion (waar we achter kwamen bij echo 11 weken) en 1 vroege miskraam sta je er toch wel wat anders in... Maar deze positieve testen geven in elk geval moed!