Hallo lieve vrouwen, Mijn man en ik zijn nu 8 maanden gestopt met de pil, deze maand hebben wij geprobeerd om tijdens mij ovulatie te vrijen, dat is gelukt als ik de app op mijn telefoon moet geloven. Nu heb ik elke maand dat ik mijn eisprong voel, gevoelige borsten, emotioneel/gevoelig, meer zin in sex. Volgens de kalender was dat vorige week dins, woens en donderdag. Nu heb ik dus begin deze week last van een opmerkelijke vermoeidheid, en begin van deze avond ook misselijkheid, maar niet overgeven. Wel gevoelige borsten... Test van vandaag was negatief maar ik las zojuist dat jet beste is om op je NOD te testen en die is volgende week. Maar ik vind het zo gek omdat het nu anders is dan normaal. Ik had bij mn laatste ovulatie heen zere borsten. En nu dus wel, maar dus ook moe en misselijk? Wat denken jullie? Liefs!
Ik voelde me eisprong heel goed en was een paar dagen daarna al misselijk, niet kotsmisselijk maar met vlagen en maagzuur. Gebruik je geen ovulatietesten? Zo vroeg voor je NOD negatief testen zegt echt nog niks. Zondag was mijn test nog helemaal wit en maandag had ik een streepje!