we zitten hier al in ronde 16 maar goed ben een cola drinkster en best veel nu hoorde ik dat het je vruchtbaarheid verminderde ben er nu mee gestopt accuut drink hoogtuit 1 glaasje cola op een dag Het fosforzuur in cola blokkeert volgens haar de opname van calcium dat nodig is voor het bot-, zenuw-, bloed-, en spierstelsel van het ongeboren kind. Daarbij is het volgens haar ook slecht voor de hormoonhuishouding van de vrouw. De Vries sluit niet uit dat regelmatige colaconsumptie de oorzaak kan zijn van onverklaarbare onvruchtbaarheid bij vrouwen. ik schrok hier inorm van wie heeft hier ook ervaring mee en drinkt dronk veel cola gr maria
Ik drink ook veel cola (light) en heb het inderdaad ook gehoord. Aan de ene kant denk ik stoppen (ben wel aant minderen) aan de andere kant......er is heel veel slecht voor je.....
ik dronk ook heel veel cola!Ben er mee gestopt,en drink nu nog 1 a 2 glazen per dag! heb dr idd ook al wat over gehoord!
toch is het een verslavend drankje merk ik aan mezelf in de jaren er toch in geslopen dat te gaan drinken als het in huis is kan ik er maar niet om heen kijken en toch makkelijk een glaasje cola inplaats van vruchtesappie wie had dat gedacht hihi gr maria
Ik drink best wat cola light. Ik dronk het eigenlijk omdat er geen calo's inzitten. Ik ga het ook houden op 1 glas per dag.
ik ook! ben echt verslaaaaaaafd aan cola light. Tis echt erg..probeer nu overdag in ieder geval geen cola te drinken. 's avonds doe ik het nog wel. Is er over mannen die veel cola drinken trouwens ook iets bekend?
dat is niet erg die kunnen cola drinken daar gebeurd weinig mee qua kwaliteit van zaadjes enzo is alleen voor de vrouw hebben wij weer hihi gr maria