eisprong dus niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ster, 15 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Afgelopen weekend heb ik voor het eerst mijn eisprong gemerkt (althans dat denk ik). zaterdagochtend geklust en vervolgens zondagmiddag aan het einde van de dag had ik wat bloedverlies (heel weinig). Betekent het nou dat als je de eisprong gehad hebt dat je sowieso niet zwanger bent. Dus als je zwanger bent dat je geen eisprong krijgt zegmaar??
    Ik snap er even niks van, maar ga er wel vanuit dat ik niet zwanger ben omdat ik niks bijzonders merk of voel, helaas. :x
     
  2. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik snap je even niet? :confused:
     
  3. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ik bedoel of je sowieso altijd eerst een eisprong hebt en daarna de bevruchting of dat ik door mijn bloedverlies geen kans heb??
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Natuurlijk heb je eerst een eisprong, anders valt er niks te bevruchten ofcourse ;)

    Het bloed verlies heeft denk ik helemaal niks te maken met je kans om zwanger te worden. Misschien een beetje oudbloed, misschien een beetje wild geklust :oops:

    Groetjes
     
  5. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Tja, zonder eisprong natuurlijk helemaal geen zwangerschap.

    Maar wat je bedoelde denk ik dat als je de eisprong daadwerkelijk voelt, dat je dan niet zwanger bent.
    Dat is volgens mij niet zo. Het is ook niet zo dat als je je eisprong een keer niet voelt, je ook per definitie geen eisprong hebt gehad.
     
  6. ster

    ster Fanatiek lid

    1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ja ik las ergens anders hoe het precies zat, was even verward erover.
    Voorlopig kijk ik even niet meer op deze site. Mijn vriend vind (ik ook ) dat ik veel te veel met deze site bezig ben en er dus teveel op gefocust ben. Ben benieuwd hoe lang ik het vol hou want ik vind het een erg leuke site en verslavend. Jullie horen later weer van me ;)
     

Deel Deze Pagina