Hoi meiden, Sinds ik 6 juli gestopt ben met de pil ben ik niet meer uit mezelf ongesteld geworden. Ik heb vorige maand een kuurtje Primolut gekregen en dit wekte een onttrekkingsbloeding op (zonder veel bloed, het was echt bijna geen menstruatie te noemen!). Ik zou nu in het ideaalste geval door de Primolut afgelopen woensdag weer ongesteld moeten worden (28 dagen) maar tot nu toe helemaal niks. Ik temperatuur sinds deze onttrekkingsbloeding maar heb nog geen eisprong gehad. Ik heb veel ovutestjes gekocht van Sensitest en die wil ik gaan gebruiken. Ik heb alleen gewoon het gevoel dat een eisprong bij mij gewoon uit gaat blijven. Maar wat denken jullie, toch maar gewoon elke dag een testje doen? Om de 2 dagen heeft zeker totaal geen nut he (behalve dat het geld bespaart ) Groetjes Danielle
Vanmiddag heb ik voor het eerst een sensitest ovulatietest gedaan. En, voor het eerst heb ik nu dus ook een licht test streepje! Ik weet dat hij dan negatief is, maaarr, met de matcare ovutesten heb ik nog nooit een streepje gehad, ook niet heel licht. Wil het zeggen dat er misschien toch iets op gang aan het komen is? Ik hoop echt dat het morgen iets donkerder is..
Het kan dat hij er aan zit te komen maar ik heb altijd een lichte lijn bijv. omdat LH altijd in de urine zit Ik testte 2x per dag met de sensitest en ronde 2 was ik zwanger.
Ohhh dat is dan weer jammer, dat het altijd in de urine zit en je dus ook altijd een lichte lijn kan testen... Ik ben het niet gewend, dus vandaar dat ik inene zoiets had van: huh? Met de matcare heb ik namelijk nog nooit iets gezien wat ook maar op een streepje lijkt.. Shit jammer dat ik nu geen matcare test in huis heb en ff kan vergelijken.
Hey wat is en wat doet Primolut ? Ik ben ook sinds juli dit jaar met de pil gestopt en sindsdien slechts 2 x ongesteld geworden. Dag 43 en dag 60. Nu ook al terug een goeie 20 dagen, ovulatietesten (sensitest) tonen ook steeds een licht streepje, maar nog niet echt een verhoging gezien.
Hoi hoi Als je om de dag test, kun je je ei missen. Met de testen van sensitest had ik de hele tijd een licht streepje, terwijl Matcare niks aangaf. Matcare gaf pas echt positief de dag voor mijn eisprong, terwijl sensitest dat al eerder deed. (zie album) Ik ga de volgende ronde (hoop niet dat het nodig is) voor Matcare, omdat sensitest mij aan het begin van mijn cyclus een vals positieve had gegeven. Liefs
primolut is voor het uitstellen of opwekken van de menstruatie. ik heb toen een kuurtje van 10dagen gekregen om mn menstruatie uit te stellen ivm vakantie...
Ik heb zelf sensitest gebruikt(pas 1ste x) en ben wel tevreden(geloof ik) haha bij mij gaf die bijna altijd een 2de hele lichte streep en toen die positief werd een donkere en de dag erna een hele donkere nog donkerder als de streep! Dus als je om de 2dagen test heb je kans dat je m gaat missen....
Ik ben alleen zo bang dat het verspilde tijd/geld is. Omdat ik nu na 120 dagen nog niet ongesteld ben geworden... Snappen jullie een beetje wat ik bedoel?
Dat is idd wel erg lang! ik zou dan even wachten tot je cyclus een beetje in orde is want dat word wel een hele duren grap zo! Sterkte ermee meid!
En kan je hiermee dus ook zogezegd je eisprong kunstmatig vervroegen ? (Je ziet, ik ben nog een volledige leek ) Maar indien zo, lijkt me dit wel interessanter dan telkens 60 dagen te wachten.
@Dazwa Je was toch ongesteld geweest door de Primolut? Zou je dan niet nog eens naar de HA gaan? Liefs
Ja, door de Primolut had ik een lichte onttrekkingsbloeding. Dat is nu 33 dagen geleden. Ik moest afgelopen vrijdag naar de HA voor iets anders en vertelde dat ik nog niet opnieuw ongesteld was geworden en dat ik ook nog geen eisprong had gehad (had mn temp kaartje mee) en ik moest het gewoon afwachten.
Volgens de HA was het zo dat je lichaam er een impuls van kan krijgen, dus dat het je cyclus als het ware weer oppakt..