bruinverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gipsynelson, 4 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gipsynelson

gipsynelson Nieuw lid

4 jul 2010
    1
    0
    0
    Ben al meer dan 3 jaar gestopt met de pil. Ondertussen 1 maal zwanger geweest maar niet kunnen volbrengen. Nu 2 jaar later voor het eerst bruin verlies na mijn eisprong. Vind dit echt raar .Mijn huidige partner heeft vruchtbaarheidsproblemen en nu dinsdag starten we met ons eerste afspraak om ivf te doen. Maar ben ongerust waar dat bruin verlies vandaan komt. Echt nooit eerder gehad. Heeft dit iemand ook al meegemaakt laat het me dan graag weten zodat ik gerust ben. veel groetjes en veel succes aan iedereen

2. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Na mijn miskraam in 2009 heb ik altijd één dag voor dat ik ongesteld moet worden bruinverlies. Dit had ik daarvoor nooit.
    Je lichaam kan ineens veranderen.
    Voor mijn miskraam had ik na mijn eisprong altijd last van gevoelige borsten, na mijn miskraam heeft het zeker 6 mnd geduurd voordat m'n lichaam weer de "oude" was.

Succes!

3. Tulli

Tulli Niet meer actief

Hier een dame met PCO's.
    Ik heb al meerdere keren bruinverlies gehad, met een ini mini spoortje bloed. That's it. Geen ongi...denk dat t door de warmte ofzo komt?
    Nou ben ik ook wel aant afvallen...wellicht dat t daar wat mee te maken heeft? Wel echt ongi gevoel in me buik steeds. Vreemd dus!
    Iig niet zwanger, gister nog testje gewaagd....

4. Mama van Mike

Mama van Mike Actief lid

24 sep 2008
    253
    0
    0
    Groningen
    Ik werd een maand geleden opeens "ongesteld"terwijl ik dat niet moest zijn. Ik slik al weet ik hoeveel jaar de pil. In 2008 een zon gekregen en een dik half jaar darna weer verder met dezelfde pil dus die slik ik alweer 2 jaar. Nu kreeg ik opeens een doorbraakbloeding, deze duurde 2 weken. Vervolgens was ik 1 dag schoon en toe begon het liedje weer opnieuw dus toen ben ik naar de huisarts geweest. Zij vertelde dat een vrouw eens in de 7 jaar (ongeveer) anders kan gaan reageren op hormonen. Dus deze pil is na al die jaren opeens niet meer de juiste voor mij.

Wellicht dat er bij jou ook zoiets gaande is?
    Het kan ook heel goed spanning zijn.. je gaat ten slotte een spannende tijd tegemoet?

Groet

Deel Deze Pagina