Hoi, willen jullie met mij meekijken? Op cyclusdag 19 en 20 had ik een smiley op mijn digitale ovulatietest. Op dag 19 en 21 gemeenschap gehad. Normaal gesproken doen we het regelmatiger maar omdat ik de zware griep te pakken had en daarna had ik mijn man aangestoken waardoor we dit keer helaas niet hebben kunnen doen. Ik zit alleen met het volgende : Hoe kan FF op dag 19 de eisprong aangeven als ik toen pas voor het eerst een positieve ovulatietest had? Volgens mij klopt dat niet. Wat denken jullie?
Ff 'weet niet' wanneer je ovulatietest positief was, want er staat geen positieve opk ingevoerd. Ik zie trouwens helemaal geen zware griep terug in je tempkaartje (geen hogere temp)? Temp je wel rectaal?
FF twijfelt zelfs nog aan je eisprong. Hij zet hem nu op dag 19 vanwege je lagere tempen op dag 17 tm 19. Echter zoals ik het nu zie heeft je eisprong op dag 22 plaatsgevonden. Had je toevallig griep op dag 20-21-22 ??
Ik heb de ovulatietest toegevoegd maar FF verandert de eisprong niet. Mijn griep startte rond het einde van mijn vorige cyclus tot ongeveer dag 4 van deze cyclus. Mijn man werd een paar dagen later ziek. Ik temp rectaal en elkaar dag op dezelfde tijdstip. Ik vraag me nu af hoe het zit. Ovulatietest geeft de 2 meest vruchtbare dagen aan. Dan klopt FF toch niet?
Vul nu al eens op morgen en overmorgen een temp in van 37.0 Eens kijken wat FF dan doet Waarschijnlijk verplaatst hij het kruis dan.
Ik heb even de temperatuur van dag 19 ge-"discarted" omdat ik niet om dezelfde tijdstip als normaal had mijn temperatuur had gemeten (1,5 uur eerder), dan komt mijn eisprong uit op dag 22. Is 1,5 uur tijdsverschil reden om de temperatuur te discarten?
Ja! Je hebt afgeweken van de "regels" en dan kun je het beste discarded aanklikken. Dit ziet er ook iets aannemelijker uit. Dat vind ff ook!
Ja dat maakt zeker verschil!! Zo staat hij goed! En zoals je ziet heeft FF er nu een vast kruis van gemaakt en twijfelt hij ook niet meer (zoals eerder met het stippelkruis).
Bedankt voor jullie reacties! Nou dit lucht wel een beetje op hoor. Nu maar weer afwachten en hopen op een zwangerschap.