Verschillende testen gedaan helaas allemaal negatief. Hebben jullie na 2 weken positief getest? Kwam dat door late innesteling of vertraagde HCG aanmaak of late eisprong of iets anders? Of zijn jullie alsnog ongesteld geworden ondanks je regelmatige cyclus? spannend. Ik probeer zo min mogelijk te stressen
2 weken na nod pas positief testen door vertraagde hcg aanmaak of late innesteling lijkt me niet. In zo’n geval is er dan eerder sprake van een verlate eisprong. Heb je een idee wanneer en of je wel een eisprong hebt gehad?
Thanks voor je reactie... ik heb ovulatie testen van de Kruidvat gebruikt. Ik twijfel of ze betrouwbaar zijn, lees daar verschillende verhalen over. De 2 streepjes waren elke dag zichtbaar dus exact weet ik het niet. Dus de eisprong kan ook een paar dagen later zijn geweest...
2 streepjes ga je altijd wel hebben, de test is pas positief als de teststreep even donker of zelfs donkerder is als je controlestreep. Daarna springt je ei 24-48u na de positieve test. Hoe waren je vorige cyclussen?
Oke, dat las ik ook. HA gaf aan dat ik dan wel vanuit mag gaan dat ik de eisprong heb gehad. Timing issue misschien? Ik had elke ochtend getest. Ik word hier zo onzeker van. Mijn vorige cyclussen waren 30, 31 en 37 dagen en daarvoor nog de pil..bij de berekening van de nod heb ik hier rekening meegehouden..
Je bedoelt dan denk ik dat je 9/10 dpo (days past ovulation - dagen na eisprong) bedoelt en niet 9/10 dagen na nod (niet ongesteldheids dag). Als je 9/10 dagen na eisprong bedoelt kan het zijn dat je nog niet positief test. Dat kan idd komen door bijv latere innesteling of toch latere eisprong. Als je wel 9/10 dagen na nod bedoelt dan is wsch je cyclus deze maand langer. Dat kan door het ontpillen komen. Dat kan een paar maanden duren.
Ovulatie testen niet met ochtendurine doen. Tussen 10.00 en 17.00 is het beste. Test is positief als de test lijn net zo donker of donkerder is dan de controle lijn. Na z'n test springt (als hij springt) je ei 24 tot 48 uur NA die piek. Kruitvat zijn rot testen, zwanger en Kids de gewone dipsticks zijn fijn. Ben je nu 12 dagen na je vermoedelijke eisprong of zit je op dag 12 na je menstruatie of 12 dagen nadat je je menstruatie verwachtte? Sorry begrijp het niet helemaal.
Zoals hierboven door de andere dames al wordt gezegd als je 9/10 DPO bent kan je inderdaad nog negatief testen niet iedereen test vroeg al positief maar als je 9/10 dagen overtijd bent kan je mischien ook een langere cyclus hebben. Vraag me ook af welke van de beide je het over hebt dan
Thanks Dan heb ik ze niet goed gebruikt ben ik bang. Ik zit nu op dag 13 nadat ik mijn menstruatie verwachtte. Menstruatie zou eigenlijk 6 nov beginnen. Echter ga ik dan uit van een cyclus van 28 dagen en dat klopt niet denk ik. Mijn vorige cyclussen waren resp. 37, 31 en 30 dagen lang. Stel mijn cyclus was 30 dagen dan zit ik nu op dag 12 of in het extreme geval dag 4. Maar verwacht niet dat dat kan..mijn vriend en ik gokte om dag 30/31. Hopelijk is het duidelijk. ik denk ook steeds meer dan het niet is gelukt.. hopelijk word ik dan snel ongesteld. Dan weten we waar aan toe zijn.
hey, ik verwachtte mijn menstruatie 8 nov rekening houdend met cyclus van 30 dagen.. dus ben nu inmiddels 10/11 dagen overtijd. Ik denk dat mijn cyclus idd onregelmatig is, maar heb het nog nooit zo extreem lang gehad
Is het nu 8 of 6 november dat je je ongesteldheid verwachtte? Je eisprong is in ieder geval niet geweest wanneer jij dacht dat hijnwas. Wanneer begon jouw laatste menstruatie? (Ergens begin sept gok ik).
8 nov bij een cyclus van 30 dagen en bij een "normale cyclus" van 28 dagen 6 nov. Echter heb ik mijn eisprong blijkbaar niet goed gevolgd, dus ga ik het gemakshalve ervan uit gezien het verleden dat mijn cyclus 30 dagen was. Begrijp je het nog een beetje? Sorry omslachtig. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 9 oktober en daarvoor 9 september
Vandaag dus cd ( cyclus dag) 41. Je hebt de testen helaas incorrect gebruikt dus er is geen sprake van overtijd, omdat je niet weet wanneer en of je een eisprong gehad hebt is het onmogelijk te zeggen waar je in je cyclus zit. Mijn advies: Wacht voor nu je menstruatie af. Indien jullie makkelijk vrijen zou ik tot die tijd om de dag doen, met als reden: Stel er komt toch nog een eisprong dan mis je hem niet. Laat testen verder nu even voor wat ze zijn. Indien je menstruatie wel start en uitgaande van je kortste cyclus (30 dagen) zou ik starten op dag 12/13 met ovulatie testen. Tel de 1e dag dat je echt rood bloed verliest als cd1. Op dag 12 of 13 ga je dan 1x per dag testen tussen 10.00 en 17.00 wat jou het beste uitkomt. Zoals gezegd zwanger en Kids heeft goedkope betrouwbare testjes (dipsticks) Vang wat urine op en even 15 seconden de strip erin en aflezen binnen de tijd. Plak ze per dag onder elkaar voor je overzicht. Let ook vooral op je lichaam, afscheiding en gevoel. Lh het hormoon wat je zoekt is heel je cyclus in meerdere of mindere mate aanwezig dus een 2e streepje zal altijd verschijnen maar je zoekt een knaller. Op het moment dat je die piek gevonden hebt zal je ei 24 tot 48 erna springen dus vrijen op of na die test maakt de meeste kans. Zaadjes leven onder goede omstandigheden een paar dagen dus geen zorgen als het bijvoorbeeld maar 1x lukt. Veel succes en bij vragen daar is het forum voor
Dit zijn 2 cyclussen waar ik met zwanger en Kids getest heb. Zoals je ziet kunn8ze uit het niets enorm knallen.
Thanks voor je advies . Ik zal ze zeker gaan gebruiken!! Ik probeer nu rustig af te wachten. Best lastig (ongeduldig en stiekem hoop ik toch dat het is gelukt)
Okay, dus 9 oktober. Je bent dus daarna niet meer ongesteld geworden. Dan zit je nu op cyclusdag 41. En dus 4 dagen na je langste cyclus tot nu toe. Ik ben bang dat jouw lichaam nog bezig is met het ontpillen.
Ik denk het ook. Kleine update: de HA ook nog gesproken. Als ik vrijdag nog niet ongesteld ben en een negatieve uitslag. Dan mag ik begin volgende week bloedprikken