Weet iemand of de predictor (early) testen uit de handel zijn genomen? Online zijn ze nog wel te vinden maar ook niet overal meer. Het geval is, ik test nu al enkele weken " tuur streep" positief maar hier blijft het ook bij. Binnen de afleestijd een tuur streep... action,Kruidvat 2v5,thuistestenkopen testen gebruikt. Nu wil ik echt van de onzekerheid eens af komen een weet dat de predictor goed te vertrouwen is. Of een vervanging?
Dat vraag ik me ook af. Overal lege schappen. Met toeval laatst 1 kunnen vinden bij DA. Maar bvb etos en kruidvat zijn ze al maanden uitverkocht.
First response testen bestellen op Amazon Duitsland! Ook nog goedkoper ze zijn wel iets duurder geworden zie ik: https://www.amazon.de/First-Response-Step-Test-Pack/dp/B00UL95884/ref=mp_s_a_1_2?dchild=1&keywords=first+response&qid=1607885910&sprefix=first+re&sr=8-2
Ik zie ze af en toe ergens nog liggen. Zoals bij een buurtwinkel hier in het dorp. Maar als je al weken heel licht test lijkt me dat niet helemaal goed...
Ik zou dan online kopen. Ik zie dat je al meerder weken tuurstreepjes test (ik zie overigens geen 2e streep op de testen), terwijl je nog maar een week of 8-9 geleden bent bevallen. Ik vermoed dus niet dat je nu al zwanger bent, anders hadden de vage tuurstreepjes op je test allang moeten zijn opgelopen namelijk. Zeker omdat je zegt dat jullie slechts 1x onveilige sex hadden en dat was 4 weken na de bevalling.
Toen ik zwanger was heb ik "voor de lol" eens getest en die was hele maal wit. Dus ik vind het gek. Vandaar dat ik nu gewoon een goede test wil en aan de hand daarvan kijken of ik eens langs de huisarts moet. Valt mij wel op dat ik sinds 1 week steeds extreem duizelig ben, dat had ik bij mijn eerste ook. Maarja, 8 wekennterug bij mn bevalling ben ik ook heel wat bloed verloren plus transfusie dus daar kan t ook nog van komen