hoi meiden, nu twee rondes ovulatietesten gebruikt, op 19 november heb ik positief getest (echt twee x zo donker als controlestreep en de dag erna al weer lichter) en dus dinsdag en woensdag het gezellig gemaakt met manlief . Dacht dat ik dus wel goed zat, maar ik zie op internet toch wel regelmatig voorbij komen dat het helemaal niet gezegd is dat je eisprong dan binnen die tijd is, kan zelfs wel tot 9 dagen erna Ik twijfelde er niet aan dat we goed zaten, maar ik heb tijdens mijn "vermoedelijke" eisprong dus geen slijm gezien en ik heb sinds gisteren wat menstruatiekrampen, wat dus ook weer op een eisprong zou kunnen duiden. Ik word hier toch wel weer onzeker van. Weet iemand hoe het nu precies zit
Ik denk ook dat het kan verschillen, ik heb zaterdag bijv een knal positieve ovu test gehad en tot op vandaag nog geen dip of stijging in mijn temperatuur, mijn eisprong moet denk ik nog komen, daarom is het verstandig om door te klussen tot de menstruatie of erbij te temperaturen.
hmm, nou ik denk dat dit de laatste maand is geweest met ovulatietesten.......heeft voor mij dan niet echt veel meerwaarde Bedankt voor jullie reacties!!