we willen wat gerichter klussen en ik heb ovutesten gehaald maar wat zijn jullie ervaringen en hebben jullie tips/advies ik hoor het graag
Ik vid zelf de cassettes erg fijn. Dan heb je ook elke dag dezelfde hoeveelheid urine op de test. De digitale test cb is super fijn maar ook super duur. Ik heb ze deze ronde als cross check gebruikt naast de ovu cassettes van zw&k. Wat wil je verder nog weten?
@lolly die heb ik ook nu dus vind fijn om te horen dat ik goede heb. en wanneer begin je dan eigenlijk te testen... en hoe lang. als dus posi test is, komt ei binnen 24-36 uur. maar klus jij dan ook gelijk of......
In de bijsluiter staat wanneer je kunt beginnen met testen. Als je een cyclus hebt van 28 dagen begin je op dag 10 29 dagen => dag 11 30 dagen => dag 12 31 dagen => dag 13 enz. Zodra de test positief is gaan we aan de klus. Ongeveer 3 dagen achter elkaar. Als de test positief is kun je in principe stoppen met testen. Ik ga altijd door met testen tot de testen weer negatief worden. Als je nog meer vragen hebt stel ze maar hoor.
dus ik begriijp goed dat je per maand ongeveer wel 7 x test zoiets nou ik ga me best doen en let you know bedankt
ja meestal gebruik ik ongeveer 6 testen. Maar de vorige ronde had ik m'n ei later en toen heb ik 11 testen gebruikt.
ben ik mee begonnen voor het eerst ook, dus nog geen inzicht.. daarom maar ovutest anders ben ik misschien te laat
Kom anders hier eens mee kletsen. http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/229845-algemeen-tempkaartjes-topic-voorheen-1-1-2010-a-340.html#post8915068 Dat zijn allemaal meiden die tempen. Als je tempt kan ik je aanraden een account bij FF aan te maken (daar is mijn banner ook van) Daar kun je je temp, afscheiding, ovu testen, symptomen en nog veel meer bijhouden. FF rekent dan met al die gegevens uit wanneer je je eisprong hebt gehad en wanneer je kunt testen. Dit is dan wel achteraf dat FF je eisprong aan geeft maar zo krijg je wel een goed inzicht in je cyclus. Het eerste kaartje staan bij mij verschillende rondes op zo kun je met elkaar vergelijken. het tweede kaartje is van mijn cyclus nu. FF geeft nog geen kruis (kruis betekent eisprong) maar aan de ovu test te zien is mijn eisprong wel geweest. (ovu test = opk) Na de eisprong gaat je temp omhoog. Op dag 17 is mijn temp omhoog gegaan. Waarschijnlijk is mijn ei dan op dag 16 geweest. De site is in het engels maar het is heel goed te doen. Ik ben zelf niet zo goed in het engels maar de site is erg duidelijk. En als ik iets niet weet vraag ik het gewoon bij het temp kaartjes topic.