hoi allemaal, Heb een probleempje, heb een heel wisselende cyclus, de laatst keer was hij 26 dagen. alles uitgelteld en zou op 14/05/08 men eisprong krijgen, dus ben op 11/05/08 met ovulatietest begonnen, nu reeds na 6 ovulatietesten later nog steeds negatief! heb ook een temperatuurkaart op fertility friend, en die geeft aan dat ik mijn ovulatie gehad zou hebben op 09/05/08 :-k dus dat wil zeggen dat ik nu dan nog een kortere cyclus zou hebben. op mijn temperatuur kaart komt te staan dat mijn tekenen van vruchtbaar slijm niet overeenkomen met men temp. : snap er niks meer van! wie weet raad groetjes
hoi guusje, wat vervelend dat je telkens een wisselende cyclus hebt. als je je eisprong de 9de al hebt gehad, kan de ovu-test inderdaad negatief blijven. had je rond de 9de ook vruchtbaar slijm en daarna een tempverhoging of niet? succes in ieder geval!
dat is het juist, iik had geen vruchtbaar slijm, en rond die tijd begon het buiten zo warm te worden met als gevolg op de slaapkamer ook, heb netjes men temp. ingevuld op de curve, en nu geeft dat ding aan dat ik men eisprong toen gehad heb, maar dat men slijm niet overeenstemt, word er helemaal gek van. heb sinds gisteren een beetje ongi gevoel in onderbuik, een constant raar gevoel, ook 2 keer een beetje duizelig geworden, en hoofdpijn, vanmorgen ook een beetje maagklachten
o ben ik vergeten , op de 14 de en 15 de dag had ik erg waterig slijm alle dagen ervoor waren meer creamachtig. toch waren de ovulatietesten op dag 14 en 15 ook negatief
Waterig slijm kan je ook krijgen de dagen voor je menstruatie. Dus het kan zijn dat je vandaag ongesteld wordt. Volgende cyclus (mocht het nu niet raak zijn) gewoon vroeg beginnen met testen, dan kan je hem niet missen.
hee guusje, inderdaad vervelend, zeg! ik probeer het een beetje op een rijtje te krijgen. *kennelijk hecht ff meer waarde aan je temperatuurstijging dan aan vruchtbaar slijm. *dat vr. slijm heb je gister en eergister gehad, maar toen was je ovu test nega. *je temp is na 9 mei omhoog gegaan, maar dat kan ook komen door het warme weer (ik heb geen idee in hoeverre dat invloed heeft, jij?) *ongi-gevoel sinds gister: kan duiden op eisprong (maar ook op innesteling of PMS). hmmm, inderdaad geen wijsheid uit te halen! heb je misschien geen eisprong gehad? ik lees hier wel eens dat er meiden zijn die dat hebben. maar of zij dan ook geen tekenen hebben? die heb jij namelijk wél. doe je trouwens ook cervix onderzoek? mij helpt dat ook om te bepalen in welke fase vd cyclus ik zit. succes!
nee doe geen cervix onderzoek, ik heb gelezen dat warm weer wel degelijk invloed heeft op je temp. curve. ongesteld kan ik nu toch nog niet worden want ben pas 15 de dag van men cyclus. ik dacht ook al aan innestelingspijn, ovulatiepijn heb ik vorige cyclus wel gevoeld, een duidelijke pijn in linker liesstreek, nu is het meer een raar gevoel in onderbuik en af en toe kleine steekjes links en rechts. heb een matcare test liggen die je tot 6 dagen eerder kan doen, wanneer zal ik testen : : :
Zou gewoon nog even doortesten met de ovu testen dan als je pas op dag 15 zit. Dan zit de kans erin dat ie 1 dezer dagen positief gaat worden.
heb nog 5 testen liggen, dus doe nog zeker door, maar heb zo een raar gevoel in men buik, de ovulatietest was vandaag ook erg ligt
hee, goed om te weten dat warm weer invloed heeft op je temp; dan ga ik mijn cyclus ook nog even nakijken. wanneer werd 't nou warm weer zei je? steekjes voel ik ook de ene maand meer en de andere maand minder. ook voor m'n nod heb ik er vaak last van. deze maand trouwens niet... hmm. ik zou pas een test doen op je nod én als je wat zss hebt, met name misselijkheid en veel piesen zijn goeie tekenen geloof ik maar dat is persoonlijk en ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om te wachten. maar zoals kristel zei; je kan dan onnodig een teleurstelling hebben. wanneer denk je zelf te gaan testen? hou ons op de hoogte van de ontwikkelingen!
Oh oeps 'kristel' was in een ander forum... anyway, matcare werkte bij haar niet, kort samengevat, terwijl ze wel zwanger was. maar goed, wanneer gooi je een testje er tegenaan? goodluck!
Je zegt op 11 mei begonnen te zijn met ovulatietesten? En vanmorgen had je al 6 testen achter de rug? Dan heb je dus testen met ochtendurine gedaan? Ik heb begrepen dat je dit met de meeste merken beter niet kan doen?
Of je hebt je eisprong net gemist en klopt het wat FF zegt dat je 9 mei je eisprong hebt gehad. Als ik goed terug bereken, dan ben je op 2 mei ongesteld geworden? Dan zou je volgens FF op dag 8 je eisprong hebben gehad? Op zich wel vroeg, uitgaande van een luteale fase van 14 dagen, zou je NOD al op 23 mei zijn. Of je temp klopt niet vanwege het weer en FF heeft het dan niet goed, dan zou je misschien nog je eisprong moeten krijgen? Dan zou ik voor de zekerheid nog even een paar dagen die ovulatietesten doen. Ik heb gisteren pas een positieve ovulatietest gehad, dat was op dag 16 van mijn cyclus.
Bij mij klopt de ovu testen ook niet met de temp. Ik heb helemaal geen dip in mijn temperatuur gehad (wel netjes iedere dag gemeten. ff zijn dat ik op zaterdag mijn ei zou hebben gehad en toen werden maandag pas mijn ovu-testen positief. Omdat positieve ovu-testen niet altijd willen zeggen dat er ook een ei-sprong is, dacht ik ook dat ik een maand over zou slaan. Mijn temp is heel langzaam omhoog gegaan. na 1 week moest ik ineens veel plassen, had ik sterk ruikende urine en was de urine heel troebel. Ik deed 1 dag voor mijn NOD een ovu-test en die was positief, de dag erna was mijn zw-test ook positief. Ik controleer mijn cervix niet en het slijm vind ik allemaal een beetje vaag (heb het idee dat het altijd een mengeling is van wat ik in kan vullen. Ik ben dus heel erg blij met de ovu-testen anders had ik het deze maand gemist en was ik dus niet zwanger geweest. Sterkte, Kaat
hoi meiden, nu snap ik het echt niet meer, nu is mijn temp. gezakt, ik kan pas binnen 8 dagen testen, pppffffff ik voel me ook anders, heb nog steeds dat constante gevoel in mijn onderbuik geen ovulatiepijn, en borsten ziujn niet gevoeliger maar beginnen heel soms zo hier en daar kleine steekjes in voor te komen, ben niet misselijk maar als ik niet op tijd iets eet dan heb ik maagklachten. moet mijn ovulatietest voor vandaag nog doen, ben benieuwd, snap er niks meer van1 :-k
Kan het niet zijn dat je LH piek(die je meet met de ovu-testen) heel erg kort is en dat je hem daardoor hebt gemist? Ik weet niet of je één of twee keer per dag een ovu-test doet? Mijn temp is ook heel erg wisselend geweest en volgens ff nauwelijks boven de coverline. Pas nu ik echt zwanger ben is mijn temp aan het stijgen. Succes, Kaat
ik weet het ook niet meer, doe 1 test per dag, ze is altijd even licht van kleur, klopt gewoon niks van temp. is ook heel raar, de 1 keer heel laag dan heel hoog nu weer lager