Ovulatietest en zwanger zijn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jojo1984, 10 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    jojo1984.. bedankt dat je het contrast hebt veranderd. Ik zie ook echt een streepje... het gekke is dat het streepje op de foto staat en niet meer op de test zelf...:(
    gister een zw gedaan van babyboomshop, leek eerst een streep te zien maar daarna niet meer. ..:( omo wit...

durf nu eig geen test meer te doen... mn buik is erg opgezet.. vooral ''s avonds maar ook overdag! het voelt alsof ik een brok in mn keel heb en dat houdt al zeker een week aan.. verder slaap ik slecht; ik droom heel erg of ik lig veel wakker. Nu weet ik heus wel dat ik ook nuchter moet zijn en ga ik niet uit van een zwangerschap, natuurlijk hoop je daar wel op... wat denk jij.. over een paar dagen maar weer testen?

Grace80: weet jij al meer?

2. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    als je over paar dagen nog niet ongie bent, een kv test doen en eventueel nadien een digitale, dan ben je zeker...
    succes xxx

3. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    jaa dat klopt wel.. want hormoon moet dan inmiddels wel goed aanwezig zijn.. denk dat ik niet ongi ga worden..totaal niet dat gevoel / symptomen aanwezig wat daar op lijkt.. pff jeetje wat vervelend die onduidelijkheid... je lichaam wat zo raar doet..

4. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Nog getest dames? :)

5. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

ja ben ook benieuwd, lees even mee

6. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Zondag zw gedaan van babyboomshop .. negatief...ovu test knallend op zaterdag hele dag (2xgetest) en zondag,maandag en vandaag veel minder rose... moet ik ondanks de symtomen er toch echt maar aan geloven dat ik nu (weer) een eisprong heb gehad. Wellicht een menstruatie overgeslagen..ik durf niet meer te testen ..twijfel heel erg om naar de ha te gaan..nu anders weer twee weken wachten...zucht... wat denken jullie?

7. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Nog steeds geen ongii dus

8. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Bij een eisprong heb ik nooit echt knallende ovu testjes. Toen ik zwanger was wel :D Geinig.

9. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    hmmm misschien heb je een ovulatie overgeslagen? zou kunnen hé... waardoor je geen ongie hebt gehad en nu in een nieuwe cyclus zit ?
    Gek lijf, meer kan ik niet zeggen... het mijne doet ook raar ;)
    xx

10. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    @skatje...had je toen ook dat je ovu testen soms minder positief waren???

@inneminne..ik heb geen idee... dacht echt mn eisprong gehad te hebben rond 14-10 vanwege oplopende ovu test..werd niet knallend maar liep duidelijk op..daarna wit..dus kwam geen knallende lh piek..die zondag ook dikke slijm gehad wat lijkt op rauw eiwit ..vandaar dat ik haast wel moest aannemen een eisprong gehad te hebben... toch afgelopen weekend een positieve ovu test die ook weer afnam...vreemd... afwachten maar...

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Uhh heb het maar 1x geprobeerd :p

12. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    O haha ... dan zal het vast de dagen erna ook positief zijn geweest...aar ga ik maar van uit... heb idd vaker gelezen dat ovu testen zwanger kunnen testen..die hoop had ik ook. Daarom door gaan testen en ze werden toch wel lichter...

13. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Welke ovu testen gebruikte je... ik dacht toen al..wat vreemd..hij loopt op..maar kwam niet zo rose als de teststreep.. en afgelopen weekend dus wel een knaltest...hmm... vaag.. niet weten waar je aan toe bent..

14. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Mijn zwangerschapstest knalt.. En hèb vandaag voor de fun een ovulatietest gedaan, en die knalt wel heel erg.. Teststreep donkerder dan controlestreep..

Succes!

15. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Miss dat je ei toen wilde springen maar het niet lukte, dat kan toch ook? En je ei nu alsnog gesprongen is... Toch vreemd, zou zeker even naar de HA gaan..

16. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38

Ik denk ook dat dit bij mij gebeurt is. En dat mij ei op een later moment gesprongen is...of nog steeds niet ;)

Ik ben overigens nog niet naar de HA geweest en heb ook nog niet gebeld, durf eerlijk gezegd niet zo goed haha. Als er morgen nog niks is ga ik toch maar wel bellen (zeg ik nu:cool:)

Ik ben wel al gestart met temperaturen, om op deze manier bij te houden of ik een eisprong heb.

17. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    jaa ... geen peil op te trekken.. steeds denk ik.. ik weet hoe het in elkaar zit.. en dan brengt me lichaam me helemaal in de war.. maar jojo1984 dat zou ook gebeurd kunnen zijn... maar zondag had ik een dikke sliert wat erg leek op rauw eitwit.. vandaar dat ik dacht... dat moet ik mijn eisprong wel gehad hebben...
    Ik had dus afgelopen zaterdag twee keer getest met ovu test.. positief! zoals ik hem dus niet eerder had. savonds geinsemineerd.. daarna niet meer. de volgende dagen was de test ook niet meer positief.. hebben we het goed getimed?

Ik denk dat ik mijn eisprong zaterdag op zondag nacht gevoeld heb, werd wakker en had veel krampen! kon moeilijk in slaap vallen hierdoor. Nu nog wel (waterige) afscheiding... waardoor je bijna zou denken dat ik nog vruchtbaar ben.. maar ovu testen zijn niet meer positief.. jeetje ingewikkeld he.

18. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Het klinkt als een goede timing Angie, maar je weet het natuurlijk maar nooit. De duimen draaien voor je meis.

19. asa87

asa87 Actief lid

2 nov 2012
    199
    0
    0
    noord holland
    Dank je grace 80.. hoe staat het er bij jou voor?

20. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Net een flinke huilbui gehad. Ben zo onzeker over mijn lichaam. Een aantal jaren terug was ik zo regelmatig, toen was echter mijn toenmalige man niet vruchtbaar en moesten we eigenlijk het icsitraject in. Dat is uiteindelijk misgegaan (de relatie). Nu ben ik zo gelukkig en wil ik echt met mijn huidige vriend een gezinnetje stichten, maar ben zo bang dat mijn lichaam het nu laat afweten en ik gewoon te laat ben.

Ik durfde vandaag de HA niet te bellen, maar morgenochtend ga ik het echt doen. Ik wil een bloedtest en in ieder geval mijn verhaal kwijt.

Deel Deze Pagina