Hallo dames, Mijn vriend en ik proberen al eventjes zwanger te worden. Nu is mijn cyclys wat onregelmatig. 20-10 was mijn menstruatie. Nu ben ik maandag de 29e begonnen met ovulatietesten t/m vrijdag. Nu was ie op vrijdag het donkerste, maar toen waren mijn testen dus op. Had toen ook buikpijn. Aantal dagen "geklust" (maar niet op de vrijdag en verder) en nu kreeg ik vrijdag en zaterdag 09-11 en 10-11 pijn in mijn buik met af en toe wat steken links onderin. Mijn buik is wat opgezwollen voor mijn gevoel. (Gevoel alsof mijn broek te strak heeft gezeten) terwijl ik dan bijv mijn pyjamabroek aan heb. Nu heb ik een beetje een zeurend gevoel, alsof mijn menstruatie eraan zit te komen. Steken zijn weg. Maar als ik kijk naar die ovulatietesten komt mijn menstruatie als het goed is pas zaterdag.. Zou het kunnen zijn dat ik zwanger ben?? Of hoop ik op iets zeer onwaarschijnlijks?? Liefs
Het zou inderdaad kunnen. Zaad kan 72uur blijven leven dus er bestaat wel een kans. Zaterdag even een testje doen...succes!!
Dankje, heb ook zo'n vroege test in huis.. is dat wat? Die kan ik dan volgens de beschrijving morgen doen...
Het is maar net hoeveel HCG je aan maakt.. met mn vorige zwangerschap was hij licht positief een week na mn nod en nu 2 dagen na mn nod een knaltest.. Ik zou iig nooit voor je nod testen voor het geval dat je een tegenvaller krijgt en dus bloed gaat verliezen, als je niet had getest was die voorbij gegaan als menstruatie..
ik zou rustig afwachten en zaterdag een test doen.. hoe lastig en moeilijk wachten ook is... succes!!
Hee damesBedankt voor jullie reacties Voel nog steeds een zeurend gevoel in mijn buik alleen minder heftig dan als ik ongesteld moet worden. Maar voor mijn gevoel kan ie wel ieder moment doorbreken. Maar volgens cyclus kan dat niet. Pas zaterdag! Gister had ik bij t afvegen een beetje licht bruine afscheiding. Kan dit nog van een innesteling zijn?? menstruatie was 20okt, er van uitgaande dat ik vorige week vrijdag/zaterdag mijn eisprong had?? Vanmorgen toch een test gedaan (kon t niet laten ) predictor early maar die was hartstikke negatief. Is er nog hoop? Groetjes
Ik zou zeker even afwachten, als je zaterdag nog niet ongesteld bent, nog even een testje doen. Het beste met een KV2v5! Succes meid, hoop voor je dat het raak is!
Dankje! Ik wacht af.. Hopelijk is het raak!Herkennen jullie wel dat zeurende gevoel in de onderbuik? Moet zeggen dat het vandaag wel weer minder is dan gister. Groetjes
Gelukkig! Fijn om te horen dat iemand hetzelfde had. Er is toch nog hoop dan. Heb net de kruidvat testen gehaald 2 voor 5 euro. Deze ga ik zaterdag maar proberen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Had vanmorgen ook meer bultjes rondom mijn tepels.. Hangt dit samen met cyclus of echt met zwangerschap? Ben soms een beetje bang dat ik het zo graag wil dat ik me onderhand dingen ga verbeelden. Maarja er zit niks anders op dan afwachten. Voor nod testen heeft weinig zin denk ik. Groetjes
hoi lelie12, haha ik zou het ook niet kunnen laten om een vroege test te doen maar bij mij is het nu al zo vaak negatief geweest dat ik ze niet meer gebruik, ik wacht gewoon steeds af tot ik ongesteld word,(dan is het lang niet zo'n tegenvaller vind ik) gewoon ff geduld hebben nog.. ik zit net 5 dagen achet jou aan.. dus ik moet ook nog ff geduld hebben... al heb ik al wel 3 dagen last van zeurende onderbuik. met vlagen iets misselijk aan het worden maar dat trekt snel weer weg... wij zijn al bijna een jaar onderweg dus deze ronde kan ik ook wel weer aan..!! i.i.g good luck!
Dat begrijp ik, op zich zijn wij nog niet zo lang bezig. Ik vind het ook echt knap dat sommige vrouwen zo'n hoop houden ook al duurt het langer. Maar ik denk dat dat vanzelf zo groeit, je wil niet opgeven en je kunt er niks aan veranderen. Dus accepteren zoals het gaat. Maar toch vind ik het knap!! Ik heb vrijdag avond steken links onder in mijn buik gehad en sinds zaterdag een zeurend gvoel in mijn buik (alsof mijn ongesteldheid gaat doorbreken) gister een klein beetje bruine afscheiding en nu heb ik nog een klein beetje zeurende buikpijn, maar al wel minder. Maar dat van die zeurende onderbuik heb jij dus ook.. Misselijkheid heb ik eigenlijk nog geen last van.. Wachten duurt lang!! Heel veel succes nog de komende dagen!
Hoi Lelie12, hoe is het met je zeurende buiK? vandaag nog last gehad..?? hoelang zijn jullie nu bezig om zwanger te worden dan..? en ja, we zijn bijna een jaar onderweg nu en het wachten duurt nu wel erg lang,begin er ook steeds meer van te balen en om me heen zie en hoor ik dat iedereen zwanger word/is en zijn bevallen,dat vind ik soms wel eens lastig dan denk ik echt van: ok ??en waarom wij dan nog steeds niet..?? maargoed we houden de moet erin.. wat mijn klachten betreft.. heb vandaag onwijse hoofdpijn gehad.. en voel nog steeds dat gevoel wat jij ook beschrijft: zeurende onderbuik en dat je dnekt dat je ongesteld moet worden.. maar ik heb geen bruin bloedverlies gehad.. misselijk ben ik vandaag niet geweest..(soms denk ik welleens van: ik heb er alles voor over,zoals misselijkheid barstende hoofdpijn zere rug enz enz om maar zwanger te zijn) erg he..?!! miss. zijn we er ook wel te veel mee bezig en gaat je lichaam er op in werken dat je denkt dat je wat voelt en dat dat ook zo gaat voelen snap je..? en dan komt je ongesteldheid nog net zo hard weer op gang..en dan baal je weer... dus ik probeer er niet continu aan te denken en bij elk krampje of pijntje te hopen dat het iets betekend.. anders word ik echt helemaal crazy...