Heey hallo, Ik had wat vragen, misschien wel stom om ze aan jullie te vragen.. We zitten nu in ronde 2, mijn 1e ronde was gewoon op 28/30 dgn.. Nu was mijn NOD rond de 19e.. Nou heb ik die din/woensdag een licht gekleurd slijm (sorry) verloren, en mijn menstr. blijft weg.. Ik wilde pas zaterdag gaan testen, maar kon het nie laten en heb het toch die donderdag gedaan, maar hij was negatief, was gewoon een clearblue test.. Ik ga ik morgen op vakantie en wachten we af, maar mijn gevoel zegt dat het nie gaat komen.. Ik hou er wel rekening mee.. Heb wel vrijdag gedacht dat ik het werdt maar dat is nie het geval.. Ik weet nie zo goed wat ik moet denken.. Ik ben bang dat ik me zelf voor de gek zou houden.. Negatief is negatief toch? Nou zou ik graag willen weten wat jullie ervan denken? Veel liefs Ikk!
Wanneer je menstruatie nog uitblijft, zou ik voor de zekerheid toch weer een test doen. Een negatieve test, zegt niet direct alles. Het kan zijn dat je nog net niet voldoende HCG hormoon in je lichaam had, waardoor de test negatief was. Lonneke