Hallo meiden , Kan iemand mij uitleggen wat een ovulatietest precies inhoudt en wanneer ik die moet doen. Ik heb vandaag al eerder een bercht geopend maar ben nieuw op de site. Ik heb een ovu test gedaan maar zit pas op dag 4 maar krijg een duidelijke streep net zo duidelijk als de controle streep. Terwijl ik net een vmk heb gehad ''waarschijnlijk''. Ik begrijp het even helemaal niet meer.
Op dag 4 een positieve ovu test.. Ik begin vaak op dag 10/12 en rond dag 15 word die positief. Dus jou ei is dan tijdens je menstruatie? Ovutesten kunnen ook reageren op zwangerschap volgens mij... Heb je getest???
Nou het zit zo , ik had 2 weken geleden ongeveer 3 testen met alle 3 een licht streepje. Dus ik dacht ik doe de cb digital afgelopen zaterdag en daar stond 1-2 weken zwanger. Die avond kreeg ik bruine afscheiding en zondag ochtend nog zn zelfde test gedaan en stond er niet zwanger. Even later werd ik ongesteld ? of miskraam weet dus niet precies wat het was. Alleen dit duurde maar 2 dagen ongeveer. Nu zat ik zo wanhopig thuis en ik voel me zo anders dan dat ik mij normaal voel dat ikdacht ik doe eens een ovu test zonder daarbij na te denken. En daar kwam dus positief uit. Snap er dus echt helemaal niks meer van.
Soms reageren ovulatietesten ook op hcg. Ik zou er toch nog een zwangerschapstest tegenaan gooien. Soms verliezen dames bloed tijdens de zwangerschap, cdus wie weet ben je toch nog zwanger