Hee dames! Even een vraagje, gister ben ik begonnen met ovulatietesten.. en meteen oplopend! Vandaag ook knal positief.. deed net voor de fun even een zw test en die gaf heel licht positief aan?? Is van kv 2v5, reageerd die ook op de eisprong? Heb overigens wel 4/5 dagen bloedverlies gehad na 27 dagen,, dus zwanger zou ik wellicht niet kunnen zijn?
Mag ik vragen waarom je een zwangerschapstest doet op dit moment? En ja de KV2v5 reageren op de eisprong. Is hier al meerdere malen voorbij gekomen. Dus een zwangerschap lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Vooral omdat je kennelijk gewoon ongesteld bent geweest.
Oww, ik vroeg me af hoe die zou reageren omdat ik nog nooit een knal positieve ovulatietest heb gehad, was gewoon erg nieuwschierig erna.. dus vandaar
Gewoon doen wat je zelf wilt toch? Hahah, ik heb het zelf nooit gedaan maar hoor idd wel vaker dat ie op je ovulatie kan reageren
Wat gek zeg.. Ik zou zeggen dat je zwanger bent, maar heb nog nooit een test gedaan rond mijn ovulatie. Wel slecht als ze daar ook op reageren!
Het kan eigenlijk 2 kanten op. Helaas reageren kv 2v5 ook best goed op een ovulatie maar andersom kan het ook. Als je rond je verwachtte eisprong zit zal de zw test vast reageren op je eisprong. Als die menstruatie geen menstruatie was maar iets anders had de zw test wel duidelijker moeten zijn naar mijn idee
In principe kan je best zwanger zijn. Vind het best een duidelijk streepje. Maar heb verhalen gelezen dat de test ook op ovulatie kan reageren.. Op welke cyclusdag zit je nu dan? Ik denk dat je morgen of overmorgen nog eens moet testen met een zwangerschapstest
Als je nou meerdere positieve ovulatietesten had gehad was de kans groter geweest denk ik dat de zwangerschapstest ook echt op een zwangerschap had gereageerd dan op de ovulatie. Dat heb ik namelijk gehad. Na 6 positieve ovulatietesten toch maar eens een zwangerschapstest gedaan en die was positief. Een ovulatietest kan dus andersom ook op een zwangerschap reageren.
Ik had altijd een onregelmatige cyclus waarbij ik 5 ronden achter elkaar positief testte, en vervolgens binnen 1-2 weken asnog ongesteld werd. Toen eens de proef op de som genomen en ovulatietesten gebruikt. En jawel ik testte dik positief tijdens mijn eisprong met een k2v5. Bleek ik 'gewoon' een cyclus van 5-6 weken te hebben. Mijn testen waren écht superduidelijk maar 100% niet-zwanger. De gyn heeft bevestigd dat 'goedkopere' testen dus ook een ei kunnen detecteren. Neemt niet weg dat ik het wel de fijnste blijf vinden.
Nee hoor.... niet alleen de goedkoopste.. helaas ook de duurste testen die dat doen. Een lid hier Jane.... had een cb digi 1-2 weken op haar test tijdens haar lh piek! Dit was bevestigd door een echo dezelfde dag met een ei die op knappen stond!
Ts, ik geloof niet dat je zwanger bent. Je zit nu op cd 11 dus een verse zwschap is onmogelijk en als het nog van je vorige cyclus was dan had de zwtest nu moeten knallen en dan hadden de 3 linkse ovu testen ook moeten knallen. Je eisprong komt er dus aan (morgen of overmorgen).
Nou dat dus. Kun je nagaan. Ik zou er niet op rekenen, zeker bij een onregelmatige/lange cyclus. Maar ik hoop het wel voor je!!
Hee dames! Bedankt voor jullie reacties. Hij was negatief nu, evenals mijn ovulatietest,, wel met ochtend urine gedaan.. weet niet of dat dan ook vals negatief kan geven aan een ovulatietest?
Las net toevallig in een ander topic dat jullie ook nog niet altijd kunnen klussen omdat jullie nog niet samenwonen en elkaar dan alleen in de weekenden zien. Lieve meid ik bedoel het echt goed, maar waarom dan niet wachten tot jullie echt samen wonen en er dan voor echt voor gaan? Gewoon als jullie fijn in jullie eigen huisje zitten. Een relatie waarbij je elkaar alleen in de weekenden ziet is echt totaal iets anders dan echt samenwonen, elkaar elke dag zien en voor elkaar zorgen, en al helemaal met een baby'tje erbij. Een kindje geeft extra druk op de relatie, het is een hele verantwoordelijkheid. Nogmaals, ik bedoel het echt niet gemeen en wil ook niet bemoederend overkomen, het is jullie eigen keuze. Het is goedbedoeld advies
Hee ik snap wat je bedoeld. Had er gister nog over gehad met mijn vriend en gezegd dat we het beter kunnen doen (ervoor gaan) als de woning helemaal rond is. Daar is hij het wel mee eens.
Thanks! Hier is hij negatief ermee. Gister trouwens wel met latere urine getest ipv ochtend en was echt positief.