Wie kijkt mee

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Jolina, 21 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Ik heb vandaag getest en de test laat me maar niet los. Ik had m al in het vage testen topic geplaatst. Nu had ik m in het neg gezet en aangezien ik niet helemaal geobserdeerd wil overkomen maak ik maar even een eigen topic aan:p of is dit ook al té hahahaha...

Maar goed. Wie ziet ook iets?

2. Jolina

Jolina Niet meer actief

Normale foto....

3. Emmie83

Emmie83 Bekend lid

14 jul 2010
    679
    0
    0
    Sorry, ik zie niks. Maar ben geen goede tuurder.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Sorry,ik zie ook geen streep.

5. Jolina

Jolina Niet meer actief

Maakt niks uit :) thx voor het kijken!

6. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nog eentje.... Ja sorry ik ga jullie lastigvallen hoor:p

7. Lana85

Lana85 Fanatiek lid

4 okt 2012
    2.036
    0
    36
    provincie Utrecht
    Nee helaas ik zie niks

8. Vlinder125

Vlinder125 Niet meer actief

Hoeveel dpo zit jij? Ik zie een heeeeeeeeeel licht streepje!(we zitten inderdaad in hetzelfde schuitje)

9. Jolina

Jolina Niet meer actief

Nou ja dat weet ik dus niet :) geef bv en heb geen cyclus....
    Heb wel eens bloedingen gehad maar totaal onregelmatig. We hebben een aantal keren onveilge sex gehad vandaar dat ik test.

10. mamalap

mamalap Niet meer actief

Hmm deze foto's zie ik hem niet, maar zijn andere foto's dan in vage testen topic daar zie ik hem wel! Op allebei die foto's.

11. Marik

Marik Bekend lid

21 okt 2011
    885
    0
    0
    Nee ik zie echt niets

12. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Ik zag ze in het vage testen topic wel maar ik heb ook met deze testen zulke streepjes gehad bij ei (en nog duidelijker dan dat) dus gezien je niet weet waar je zit in je cyclus zou dat ook nog kunnen natuurlijk... Voel je je zwanger? :)

13. mumija

mumija Niet meer actief

Op de foto in het negatief, zie ik wel wat...spannend zeg!

14. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Sorry meid ik zie geen streepje

15. Jolina

Jolina Niet meer actief

Shart ik heb zelf ook al eens een duidelijkere test gehad van een ei. Weet idd dat dit kan ;)

Nou weet je wat het is, ik heb vaak krampjes en het gevoel gehad ongi te worden ongeveer een weekje terug, en dan ga je denken was het een innesteling.
    Maar dan moet ik ook weer eerlijk zeggen dat ik dit vaker heb gehad de laatste tijd.

Het irritante is gewoon dat ik geen cyclus heb omdat ik bv geef. Maar de kans dat ik zwanger ben is zo klein, maar ja er is een kans.
    We hebben nadat ik gestopt ben met de minpil vaker onveilge sex gehad. Maar ik vermoed zelf geeneens een eisprong te hebben gehad. Maar ja die eerste keer kan ook gewoon weer komen....dussssss:D

De test deed ik gewoon voor de zekerheid en dan is de test niet helemaal wit waardoor je even weer meegenomen wordt in de gekte van testen :D

Ik wacht even af en ga ergens volgende week weer testen. Wachten op een menstruatie heeft natuurlijk geen zin aangezien ik totaal geen cyclus heb.

16. zwangernr5

zwangernr5 Bekend lid

18 aug 2012
    927
    1
    0
    Vreselijk irritant die onzekerheid! Had het ook weleens tijdens m'n bv periodes, dat ik vanalles voelde en dan ging testen. Bij mij kwam de ongi elke keer na 6 mnd weer op gang (en 3x de maand daarop zwanger haha!)

Sterkte meid!

17. joyce2086

joyce2086 Fanatiek lid

6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Ik zie er helaas niets op maar als je niet weet waar je zit in je cyclus is er nog wel hoop natuurlijk.
    Succes met wachten!

18. Jolina

Jolina Niet meer actief

Thx voor het kijken meiden...,.

Hou jullie op de hoogte :D

19. Jolina

Jolina Niet meer actief

Is de test van gister maar ik plaats even omdat ik toch duidelijk iets zie?

20. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Ja zie zeker ook wat op die laatste test!

Deel Deze Pagina