En ik had me nog wel zo voorgenomen om niet te testen! Zo slecht! Het resultaat is een test met een heel heel heel vaag streepje erop zodat ik nog niks weet, bah....:x Zit op 12 dpo vandaag en is pas de eerste ronde... als ik nu al geen geduld heb.... Maandag nog maar eens testen Ik zal proberen de test in mijn album te zetten, maar ik denk dat jullie het streepje amper zien Groetjes Silly
Ja hoor..... zwanger!!!! Alleen moet de streep wel langzaam donkerder gaan worden. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
T'is idd een kruitvat test. Moet nog wel donkerder worden ja. Ik wacht nog even af en test maandag nog eens, ik ben nog voorzichtig kan alsnog ongi worden natuurlijk. Heb een beetje ongi krampjes maar het komt en gaat, had ik bij mijn eerste ook heel erg. Dus weet het nog niet zo goed....
Ik zie ook een streep! Hopelijk word die over een paar dagen duidelijker! Alvast voorzichtig gefeliciteerd..
Op de eerste foto ziek ik hem niet maar op de tweede echt wel! Kruitvat testen geven nooit vals positief dus ik zou zeggen zwanger!! In mijn foto album staat mijn eerste test en ik was toen pas 3wkn zwanger
Zulke testen heb ik dus ook 2 van de kruidvat!! Staan ook in mijn album... ik zit ook zo van: Tja, je ziet een roze streep.... maar hij is zo licht!!! hmmm, wat meoten we?? haha, ik wil het eigenlijk niet geloven
Oooh Silly toch. Zit net in je andere topic te reageren dat het allemaal zo spannend is, heb je gewoon vandaag getest. Maare, een streep is een streep toch?? Voorzichtig gefeliciteerd.
@BabeBabe pff inderdaad die van jou zijn net zo, al is die tweede al wat beter te zien. Spannend!!! En rustig blijven..... eehhh hoe doe je dat dan? @DrewB Ja ik weet het, weak weak weak, ik kon niet wachten.... Maar nu wacht ik echt tot maandag. Echt waar echt waar echt waar, haha!
Silly er staat echt een streep hoor! Gefeliciteerd! Probeer alvats langzaam te genieten. Die van mij waren ook zo licht en ben nu al bijna 19 weken.
nou ik zie toch ook echt een streepje hoor..moest niet eens met me ogen knijpen...ik opende t album en zag m meteen! alvast een voorzichtige felicitatie! ( al denk ik dat ik t voorzichtige wel weg kan laten )