IK MOET DEZE ECHT NOG EVEN MET JULLIE DELEN!! We zijn blij En nu ga ik niet meer verder testen aangezien dat überhaupt mijn eerste gevoel was (toch blij dat ik het wel heb gedaan uiteraard)
Haha ja! Je weet 't nooit hahaha was hier ook zo 6dpo licht streepje.... Ik deed met 4+ weken een moeders voor moeders test en die was me toch duidelijk terwijl hij bij mijn twee vorige zwangerschappen met 6 weken maar een heel licht streepje had.. Haha dus sta er niet verbaasd van te kijken..
Ik vind het zo bizar dat ik buiten wat ongesteldheids krampen heel affentoe en ietwat pijnlijke borsten die komen, maar ook net zo snel weer gaan, niks voel?! Hebben jullie daar ook ervaring mee?
Ik had alleen dat wat jij ook hebt, wel aanhoudende pijnlijke borsten. Duurde tot ca 6 weken en toen was het klaar en had ik verder geen kwaaltjes meer .
Jazeker! Ik had ook buiten de menstruatiekrampen geen klachten. Vanaf eind week 7 kwam de vermoeidheid..
Ik had toen zelfs alleen maar menstruatiekrampen! Andere kwaaltjes kwamen pas rond week 6. Maar bij vriendin van mij kwamen die zelfs helemaal niet, dus dan weet je dat dat ook kan. No worries!