ovulatietest gebruikt en denk niet dat ik zwanger wordt deze maand omdat ik krijg soms last van mijn eene borst, ik weet zeker dat ik deze maand moet vergeten om zwanger te zijn. dat heb ik altijd als ik voor mijn menstruatie last krijg van borsten of rug of wat dan ook dan ben ik niet zwanger, maar als ik overtijd ben en last heb van mijn borsten dan weet ik dat ik zwanger ben zo ben ik gewon dat wee ik zeker. dus wie dan ook voor sommige die voor zijn menstruaite klachten krijgt dan moet hij niet rekenen voor een zwangerschap , doeiiiiiiiiiii
Ik snap nie echt veel van je berichtje. Je hebt het een beetje vreemd getypt. Misschien de volgende keer iets duidelijker zijn?
hoi ik zie dat je zwanger bent, gefeliciteerd ik heb een vraag ? voor je laaste menstruatie 2 of 1 week had je pijn klachten? bij mij ik heb op 16 september was de eerste dag van mijn menstruaite en op 30 september had ik positieve ovulatie dag, en ik heb weer 1 oktober getest maar was nagatief, en nu ik heb last van witte afscheiding, en soms krijg ik vreemd gevoel in mijn ene borst tikertje of zo? weet jij daarvan iets ik hoop dat mijn bericht duidelijk is
Hey laila. ik begrijp je vraag nu iets beter. Ik had een week voor dat m'n nod heel veel buikpijn, waarschijnlijk was dit de innestelling. Daarna was de pijn minder maar niet weg. In de week dat ik ongesteld moest worden had ook menstruatiekrampen, dacht echt dacht ongi moest worden, maar toch waren het wel andere pijntjes dan normaal. Ik had wel wat meer wit vloed dan anders wat ik vlak voor m'n ongi had. Zere borsten kreeg ik pas 2 wkn later. Maar dat zegt natuurlijk niets. Elk vrouwenlichaam is anders! Elke maand voordat ik ongesteld werd lette ik altijd op of ik zere borsten en wit vloed had enzo. Dat deed ook de maand dat ik zwanger raakte. En aangezien ik geen zere borsten had dacht ik dat ik wel ongesteld zou worden. Ik probeer hier mee te zeggen dat het weinig nut heeft om elke keer vlak voor je menstuatie op elk soort van zwangerschapsymtoom te gaan letten. Tenminste bij mij heeft het weinig nut gehad. Ik hoop echt voor je dat het deze ronde raak is! En dat je een klein frummeltje in je buik hebt groeien! Maar je bespaart jezelf een hoop stress door niet te veel op je lichaam te gaan letten. Heel veel succes! Groetjes gaby
blijft een warrig berichtje Laila 30 sept had je dus een positieve ovu test.. en nu heb je last van afscheiding. heb je dat normaal ook na je eisprong? ik had dat nl nooit, afscheiding na ei.. dit keer wel, direct na ei en ik ben zwanger. Als jij op juiste moment sex hebt gehad met je partner dan zou het toch zomaar kunnen dat je zwanger bent. denk dat je even geduld moet hebben tot je NOD volgende week.
vorige maand had ik erg last van mijn rug en borsten van alles eigenlijk dat duurde 2 weken , deze maand witte afscheiding , en 1 keer opeen op gegeven moment zat ik op de bank en plotseling voelde ik iets , alsof ik geplast heb maar dat was witte afscheiding , en heb beetje last van mijn ene borst raar gevoel , maar geen andere klachten dat is . en toen op 30 september ik positieve ovulatietest had heb ik meteen geklust , en bedankt voor jullie