Hoi dames! Ivm met lange onregelmatige cyclus ben ik begonnen aan de tarwekiemolie en teunisbloemolie van de kruidvat. Ovulatietesten besteld. Mijn ei was altijd heel laat maar ik dacht ik heb nu zoveel testen ik begin toch gewoon op cyclusdag 11 met testen. Ik zag alweer enorm op tegen het lange wachten maar kijk wat een verassing.. Op cyclusdag 13! Positieve ovutest!! Nu nog flink klussen maar ik ben zo enorm blij dat ik zo snel m'n ei heb deze cyclus! Dus ik weet niet of het voor iedereen zo werkt maar heb je een lange onregelmatige cyclus.. Dan vind ik dit echt een aanrader. Ovutesten allemaal om 12:00 gedaan. Nu duimen dat het raak is! Groetjes Ryanne Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Wauw dat ziet er goed uit!! Dat wordt klussen vandaag en morgen Ik ben nu ook voor het eerst begonnen met ovutesten ivm met onregelmatige cyclus en ben begonnen op cd 15. Maar die van mij is nog echt niet zo donker.. Ik heb er ook 50 testjes
Dankje!! Wauw alweer 8 weken zwanger Eviii! Spannend je echo! Hoe voel jij je? Heel gaaf dat je zwanger bent! Sheba, ik zou het gewoon eens proberen.. Baat het niet dan schaad het niet toch!
Zo wat goed zeg!! Maar welke van de twee heeft hier nu voor gezorgd? De teunisbloem of tarwekiem .. Ik zit nu alleen aan de teunisbloem, ook in de hoop de cyclus wat te verkorten, had m'n ei steeds tussen dag 25 en 30 .... Denk je dat ik die tarwekiem er ook al bij moet pakken? Dacht dat die alleen voor goede doorbloeding was ivm innesteling.. Wat denk je?
Ik weet het niet precies. Ik lees ook idd dat mensen pas na de eisprong beginnen met tarwekiem maar ik dacht ik neem gewoon alle twee!
Dank je meid! Ja bizar he.. morgen 8 weken zwanger.. maar ik voel me vreselijk goed, alleen pijnlijke borsten meer niet.. dat maakt het voor mijn gevoel eng, we zullen het ziem maandag, t weekend mag dit keer van mij heeel snel gaan!
Ik heb alleen tarwekiem gebruikt (ik las hier op t forum iets over teunisbloem wat je niet zo positief was dus durfde alleen de tarwekiem aan) ben nu zwanger.. heel pril.. maar het heeft denk ik wel gewerkt.. natuurlijk ook goed je ovu bijhouden.. maar dat doet iedereen hier op het forum volgens mij Gewoon 3x per dag zon tarwekiem pilletje.. succes!!!
Tarwekiem deed bij mij helemaal niks voor mijn cyclus maar daar gebruikte ik het ook niet voor. Dat is juist de teunisbloem. Tarwekiem mag je de hele cyclus gebruiken. Die maakt zeg maar een fijne omgeving klaar waar je eitje zich beter in kan nestelen. Teunisbloem mag je maar tot aan de eisprong gebruiken. Daarna niet meer want dat zou juist weer slecht zijn. Deze kan inderdaad invloed hebben op je cyclus. Nou dit dus hahaha