ik heb net een ovulatietest gedaan, het ene streepje is donker en het andere streepje is licht maar wel zichtbaar dus wat kan dit betekenen????????
Inderdaad niets. De strepen moeten even donker zijn, of de teststreep donkerder dan de controllestreep. Succes!
hen gisteravond ook een zwangerschapstest gedaan maar daar kwam ook helaas niets uit! ik heb geen flauw idee waar ik in me cyclus zit vandaar ook nu die ovulatietestjes. om te kijken of ik wel een eisprong heb. baal van die onzekerheid!!
hoelang kan je het beste wachten met die zwtesten? zeker omdat je niet weet waar je je in je cyclus bevind? en hoelang moet je wachten tot je een goed resultaat ziet? zie je dat gelijk of moet je 5 of 10min wachten want je hoort verschillende verhalen. ik slik wel al foliumzuur tabletjes zijn er nog meer tabletjes wat je kan slikken of zal ik het hier even bij laten?
Welk streepje is heel donker en welke is licht ?? Welk streepje zit het dichts bij het stukje wat in de urine gehouden moet worden??
Ok, als het donkere streep het dichtst bij de urine/strip/uiteinde zit, dan is het (in tegenstelling tot wat de meiden hierboven zeggen) WEL een positief resultaat en is je eisprong onderweg (binnen nu en 36 uur). Het streepje wat het dichtst bij het urine-uiteinde zit is de test-streep en als die donkerder is dan de controlestreep dan is de test positief! Is het teststreepje nog wat lichter dan de controlestreep, dan nog even doortesten!
het donkere streepje die het dichtst bij de urinestrip zit was donker en daarna het andere streepje dat er boven zat was wat lichter dus wat zou dit kunnen betekenen?
Dat betekent dat je eisprong eraan komt! Een positieve ovulatietest dus!! Op welke cyclusdag zit je nu?
dat is het probleem dus dat weet ik niet want ik ben in mei gestopt met de pil en sindsdien alleen maar 1 keer een bloeding gehad van 2 dagen voor de rest dus helemaal niets meer! dus dat betekend klussen!!!!
En misschien even de gebruiksaanwijzing lezen die bij de testjes zit? Daarop staat vaak goed hoe je een test moet "lezen" . Door het hier zo neer te schrijven kunnen we er echt niets mee, sorry