Heb vandaag voor de 2e keer getest maar weer negatief. en ik baal du s best wel een beetjes. Al was deze test niet zo overduidelijk negatief als de vorige keer. Heb de test van de kruidvat gebruikt en nu leek er een 2e streepje te staan heel licht maar het streepje stond de verkeerde kant op. Heel vreemd. Maar ga over een een paar dagen (woensdag of donderdag) nog wel een keer testen als ondertussen de niet komt. Voel me nu af en toe misselijk, maar verder voel ik me prima. Misschien dan toch maar een andere test gebruiken. Zo dat wilde ik even kwijt!! Als iemand tips heeft over andere testen hoor ik het graag. Liefs essiee
ik heb de test van madcare gebruikt vanmorgen en zie het resultaat onder het kopje getest kunnen jullie helpen? zag jouw test er ook zo uit?
mss heeft de test niet goed gewerkt...? ma om 9 uur snel naar de winkel rennen!! (en vt voren je plas opvangen ) Ik duim voor je! liefs female
Ja dat bedoel ik. Klinkt heel vreemd, mss hebben we iets willen zien dat er niet is. maar dat zullen we over een paar dage zeker weten ( of eerder als de is geweest) Jullie horen het wel. Doei doei