Ik zou eigenlijk afgelopen nacht ongi moeten worden, maar tot nu is er nog niets. We hebben net voor de zekerheid een testje gedaan want ik wilde weten waar ik aan toe ben (helaas dus negatief). Dit was onze 1e ronde dus ik weet dat ik niet mag klagen (aangezien sommige al maanden wachten) maar ik word nu al gek van het wachten op de . Hoelang kan dit nog duren? Of kan ik beter over een week (als de er nog niet zijn) nog een eens testen? Ik had eigenlijk wel een stille hoop aangezien ik laatst (10 dagen geleden) erg veel last van mijn buik had, vooral onderin kreeg ik dan een soort pijnscheuten. Verder was ik erg moe en had soms last van m'n borsten. Wie kan mij helpen??
Nou, ik hoop voor je dat het niet tet lang duurt, maar ik was vorige maand 3 weken overtijd en toen werd ik ongesteld!! Dus ja, wachten is het enige wat je kan doen
ja meis als je net bezig bent kan je lichaam nog wel wat in de war zijn. ik ben nu een jaar geleden gestopt maar was vorig jaar ook al meteen na 2 maanden stoppen zwanger. helaas een miskraam. ik ken het meis, wachten duurt lang, maar wordt vaak goed beloond. heb geduld.
het is net je 1ste ronde zeg je wie weet komt het wel wat later omdat je misschien nog aan het ontpillen bent,zou het rustig afwachten voor dat je tig testen verspilt.
Hoihoi! Ik ben ook vorige maand gestopt met de pil en had ook veel langer een aanloop buikpijn. Na mijn eisprong was de pijn misshcien een dag of 3 weg en kwam weer terug. Ook ik was moe en had zere tepels maar mijn duivels kwamen gewoon netjes op tijd... Nu heb ik ook weer een eisprong gehad die al veel minder pijnlijk was en geen nasleep ervan gehad. Wel blijf ik de pijn in mijn borsten houden maar gezien ik een aanrijding heb gehad weet ik niet helemaal precies of t pijn van de hormonen is of pijn van spiertjes... Das lekker!! Liefs en succes!
ben nu vanaf januari gestopt met de pil, en vanaf afgelopen maand anderhalf tot 2 wkn voor ik mijn periode moet krijgen pijn in mijn borsten, dat ik de 1e keer dacht he zal het raak zijn geweest maar nope's afwachten, tis heel normaal dat als je net gestopt bent met de pil je cyclus zich weer moet zien te herstellen en dat het vooral in het begin nogal eens verwarrend kan zijn meid, je kan er helaas niks tegen doen, behalve afwachten... succes in ieder geval
Ben vanochtend even bij de huisarts geweest (andere reden hoor) en die gaf al aan dat het soms wel een half jaar kan duren voordat je weer ongesteld wordt en dat ik dus vooral geduld moest hebben. Dus tja meer zit er denk ik niet op. Ik heb dus ook niet nog een keer getest. Vind ik trouwens ook zonde van het geld. Mocht het zijn dat ik aan het eind van de week nog niet ongesteld ben dan test ik het weekend misschien wel weer.