Nou dames nog steeds geen ongi, maar ook nog steeds geen positieve test. Kan wel huilen!! Geef me toch duidelijkheid . Ik heb net meteen gynaecologie gebeld om het een en het ander te vragen.... Maar volgens haar is het eigenlijk niet mogelijk dat m'n cyclus ineens langer wordt, dat het spiraaltje en het verwijderen daarvan ook geen invloed kan hebben daarop. Ze zei dat ik m'n urine langs kan brengen en dat ik dan binnen een uur de uitslag van hun lab heb. En mocht ik nou echt niet zwanger zijn dat ze toch bij me willen kijken... . Maar moet zo werken dus weet niet of ik het nu allemaal nog red.... Liefs
ik zou het toch even doen hoor, bel anders je werk even dat je langs de ha moet of iets, jij bent dan wel weer een stap verder!! kies voor jezelf meid!!!
precies wat Neeltje zegt: GA.... stel niet uit...t maakt je alleen maar onrustiger en onzekerder... SUCCES! Bengel
Wat lief allemaal!! Ja maar ik moet dan eerst langs de apotheek om zo'n potje te halen... in het ziekenhuis even in plassen en dan inleveren...? Ja ga nu in ieder geval zo'n potje halen ... pff de zenuwen gieren door m'n lijf!
Das een stuk beter zeg. Ik was gister langs HA geweest, ik moet nog 2 weken wachten. Misschien had ik ook langs Gyno gemoeten, heb er aleen nog geen een. Veel succes. Dum *duim*duim
wat goed van die gyn. dat ze jou niet in onzekerheid laten zitten , en net wat Neeltje zegt ...bel ff je werk op dat je langs de arts moet ...suc6 meid
Oh rena lees het nu pas! Heb je dus toch al getest? Jammer seg Maar het kan nog altijd he! Ik wens je ontzettend veel succes bij de dokter!
Jeetje, balen zeg. Ik hoop dat je nog even naar het ziekenhuis bent geweest en dat je straks de uitslag er van krijgt. We horen het wel weer! Groetjes
Is dit de eerste keer dat jullie aan het proberen zijn? Wellicht ben je er toch heel veel mee bezig en stressy waardoor de ongesteldheid uitblijft?
Ooh dames wat lief allemaal van jullie!! Ik ben vanmorgen inderdaad snel langs het ziekenhuis geweest om m'n urine in te leveren. Ik mocht zelfs even wachten op de uitslag! Maar ik moest naar m'n werk, dus kon ik bellen voor de uitslag. De uitslag was negatief, maar dan zegt ze weer; deze test wijst uit dat je niet zwanger bent, maar wellicht maak je zoweinig hcg aan, dat we volgende week wel positief testen. Lekker zo'n antwoord. Ik hoor liever; NEE je bent echt niet zwanger! Klaar. Maar goed. Ze wil nog 1 weekje aankijken en anders nog eens testen en daarna even bij me kijken... . Zelf denk ik niet dat m'n ongi uitblijft doordat ik er misschien teveel mee bezig ben. Dat valt echt wel mee. Het is pas onze eerste ronde en hebben gewoon lekker geklust wanneer we zin hadden, verder nog geen schema-tjes of lijstjes ofzo erbij. Maar nu ik dus niet ongi wordt, is het lastig er niet aan te denken. Al weet ik nu voor mezelf echt 100% zeker dat ik niet zwanger ben (na 4 thuistesten en 1 ziekenhuis test ben ik echt wel overtuigd) Is dit herkenbaar voor iemand...? Liefs