nou ik heb ook weer wat.....ik heb echt gekke tepels ik heb sinds 'n paar dagen dat ik last heb van m'n tepels en dan vooral m'n ''knopje'' ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. normaal gesproken als ik aan m'n tepels zit worden ze hard en nou word alleen dan knopje hard en blijft de rest super zacht! en gevoelig!!!bijna pijnlijk!!! ze zijn ook ontzettend groot ik heb niet echt last van m'n borsten maar echt van m'n tepels! ik heb altijd al blauwe aders gehad dus ik kan niet zeggen dat ik er meer of minder heb maar......ik heb rode adertjes over m'n borsten lopen! van die kleintjes....het zelfde wat die oude mensen weleens in d'r gezicht hebben. is het nog te volgen ? en ik heb ook 'n soort rode rand rond m'n tepel. poeh dat was ff 'n verhaal van van boobies
ben ik nou zoooo raar dat niemand reageert? ik heb trouwens volgens mij wel m'n eisprong eerder gehad. ik heb een onregelmatige cyclus daar kan ik dus geen pijl van trekken 8) maar je leest zoveel over borsten hier op het forum maar nooit echt die dingen die ik heb ik ben dus raar
Ik heb het een keer gelezen hier dat iemand ook van die donkere randen om de tepels had, en die bleek zwanger te zijn Spannend hoor meis, ik zal voor je duimen!!!!!!
Je bent niet raar meis! Ik heb sinds een week ong ook rare tepels Ze lijken groten, zijn SUPER gevoelig (als ik er in knijp doet het echt pijn..had ik vroeger nooooooooooit!) en er is sinds vandaag ook een soort donkerder randje rond Ik weet niet wat het kan zijn, zal wss ontpillen zijn
he no iemand die het heeft! heb je al getest? mijn nod is pas de 18e maar ik m'n ei volgens mij wel eerder gehad....afwachten dus! ik heb dit nog nooit gehad en ik ben ik feb gestopt.....wat zit 'n lichaam toch raar in elkaar
Jep, eergisteren getest..En negatief! Maar nog steeds geen spoortje van mn duiveltjes, afwachten dus!
dan is er nog hoop! wanneer ben je met de pil gestopt? want anders kan het nog ff duren voordat je ongi word helaas...
Ja ik weet het, dit is mn eerste maand pas Dan zou ik nu op dag 36 zitten.. En geen enkel spoor van duiveltjes we kunnen niets anders doen dan wachten *zucht*
hmm ik v9ind zelf dat ik wel rare tepels heb.. alleen mijn vriend vind van niej..! mijn tepel is vet groot.. en het knoopje is als je tegen aan drukt is wel pijnlijk.. maar op het knopje.. zitten ook allemaal witte puntjes kan dat kloppen? (ik ben van huidskleur donker en ziet geen adders lopen.)
Ik de dingetjes die jullie allemaal beschrijven een paar dagen nadat ik had getest. Mijn tepels zijn ook een beetje groter en mijn knopje is ook megagevoelig. Ook zit er een ietwat donker randje om mijn tepels. Mijn borsten worden nu ook wat pijnllijker. @Tacha87>>>wordt toch tijd dat je ook posti test of niet dan?? als het te lang duurt zou ik maar eens naar de ha gaan hoor. Volgens mij ben je toch echt zwanger hoor!!