advies ovu testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ZaZou, 14 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Hoi dames,
    Wij zijn bezig voor een derde kindje en ben voor het eerst met ovutesten aan de gang dus ik hoop dat jullie me advies kunnen geven.

Ik ben zaterdag begonnen met testen en ik 'hoor' morgen mn ei te hebben.... maar ik heb zon idee dat ik mn eisprong gemist heb aan mn testen te zien? had afgelopen vrijdag wat vruchtbaarslijm met een beetje oud bloed erbij. Doet dat er nog wat toe? Kortom.... moet ik door testen of is deze ronde een verloren ronde doordat mn ei 5 dagen eerder is geweest? Heb de laatste tijd cyclussen van 34 dagen. Nooit onder de 30 gehad.

Bedankt alvast!

Bijgevoegde bestanden:

2. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Nee hoor het kan nog :)
    ik had deze ronde ook negatieve test op dag 10 normaal altijd al wel een streepje nu echt bijna geen streep, dag erna knalde hij uit het niets! dus het hoeft niet zo te zijn dat ze oplopen, ze kunnen ook ineens knallen ;)

ik zou gewoon door blijven testen :)

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik zou doortesten :p

4. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Op welke dag ben je begonnen met testen dan? Kan dat ie nog moet komen hoor!

5. ZaZou

ZaZou Fanatiek lid

18 nov 2010
    2.456
    0
    36
    Afelopen zaterdag begonnen met testen... en 'hoor ' dus morgen mn ei te hebben. Hoop dat het gewoon een wat langere cyclus is idd... en dat het nog komt!

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ja dat begrijp ik, maar bedoelde hoeveelste dag van je cyclus dat was haha :p ? Maar 20 dus als ik goed reken met 34 dagen... Alleen kan je nu ineens een andere cyclus hebben natuurlijk...

Deel Deze Pagina