Hoi dames, Wij zijn bezig voor een derde kindje en ben voor het eerst met ovutesten aan de gang dus ik hoop dat jullie me advies kunnen geven. Ik ben zaterdag begonnen met testen en ik 'hoor' morgen mn ei te hebben.... maar ik heb zon idee dat ik mn eisprong gemist heb aan mn testen te zien? had afgelopen vrijdag wat vruchtbaarslijm met een beetje oud bloed erbij. Doet dat er nog wat toe? Kortom.... moet ik door testen of is deze ronde een verloren ronde doordat mn ei 5 dagen eerder is geweest? Heb de laatste tijd cyclussen van 34 dagen. Nooit onder de 30 gehad. Bedankt alvast!
Nee hoor het kan nog ik had deze ronde ook negatieve test op dag 10 normaal altijd al wel een streepje nu echt bijna geen streep, dag erna knalde hij uit het niets! dus het hoeft niet zo te zijn dat ze oplopen, ze kunnen ook ineens knallen ik zou gewoon door blijven testen
Afelopen zaterdag begonnen met testen... en 'hoor ' dus morgen mn ei te hebben. Hoop dat het gewoon een wat langere cyclus is idd... en dat het nog komt!
Ja dat begrijp ik, maar bedoelde hoeveelste dag van je cyclus dat was haha ? Maar 20 dus als ik goed reken met 34 dagen... Alleen kan je nu ineens een andere cyclus hebben natuurlijk...