Hallo allemaal, Ik zit vandaag 11 dpo en 13 dagen na de pregnyl 10000. Vanmorgen een test gedaan met het volgende resultaat, zie foto. Het lijkt me bijna onmogelijk dat dit nog pregnyl is...maar twijfel toch. Wat denken jullie? Gister was de test minder duidelijk. Bovenste is van gister en de onderste van vandaag.
Hij loopt toch op... ik zou durven zeggen dat je zwanger bent ... maar voor de zekerheid de test van morgen afwachten! Ik duim alvast!
Dank! Vind het zo lastig te vertrouwen dat het goed is. Morgen nog maar eens...ga vannacht de nachtdienst in dus denk dat ik dan savonds moet testen na het slapen.
meestal is zo'n streepje die oploopt (want hij loopt op) op deze aantal dagen na pregnyl best wel hoopvol. Ben dus ook erg benieuwd naar de volgende testje
Panter ik vind het hoopvol hoor, volgens mij is dit niet meer van de Pregnyl, want hij loopt toch mooi op
Dank jullie wel voor jullie oordeel. Ik hoop ook zo dat het geen pregnyl is. Maar aangezien ik steeds moet kokhalzen bij het tandenpoetsen had ik zoveel hoop op een duidelijke test ipv zo'n licht streepje...dus dat lichte streepje maakte me zo aan het twijfelen.
Hij loopt op, dus denk niet dat het dan van de pregnyl is. Dan zou je andersom verwachten. 13 dagen na pregnyl 10000 zou een licht streepje op een zwangerschapstest kog van de pregnyl kunnen zijn, maar dan zal hij aflopen de komende dagen en niet op zoals nu.
Durf t niet te zeggen.. Ik heb zulke testen nog wel eens 15 dagen na pregnyl gehad.. Hoop voor je dat t zwanger is!!
Spannend hoor! Zoals de rest ook al zegt loopt je testje op, ik ben erg benieuwd naar je test van morgen, wanneer deze ook oploopt dan lijk je toch echt zwanger.
er is maar 1 oplossing. doortesten of een bloedtest. ik denk dat hij positief is hoor! maar morgen nog een testje? Is hij duidelijker.. ben je echt zwanger
Dank jullie! Ik zit in de nachtdienst dus kom pas morgenmiddag uit bed. Das dan mijn ochtendurine haha. Zal dan een test doen. Ben zelf ook benieuwd..test is nu goed droog van vanmorgen en ziet er nu zo uit. Benieuwd naar die van morgen.
Jeetje Panter , wat spannend!! Als ik jou voorbij zie komen moet ik wel even reageren Succes! Ik duim.
Spannend zeg!!! Dat kokhalzen herken ik Heb ik ook bij beide zwangerschappen gehad tot een week of 16
Testen niet nodig. Vannacht om 2u krampen en ongesteld. Gewoon drie dagen te vroeg. .. Het was kennelijk toch restje pregnyl:x