Help! Gisterenavond posi getest met kruidvattest en vanmorgen ook. Net een digi van CB gedaan en die gaf aan "niet zwanger". Nu ben ik hevig verdrietig natuurlijk. Vriendje gelooft er ook niet meer in, wat nu? Heeft iemand dezelfde ervaring gehad? De lijken toch echt niet in aantocht.
De cb heeft meer hcg nodig dan een kruitvat test Dus kan best dat je zwanger bent en hij nega aangeeft hoor . Anders even bloedtest laten doen bij de ha , dan weet je het zeker . Groetjes Joyce
Waarom deed je eigenlijk nog een cbtest als je al 2 positieve testen hebt gedaan? Positief is positief hoor, ik ben zelf helemaal geen fan van cb, het is toevallig de duurste (of 1 van de) daarom lijkt het alsof die betrouwbaarder zou zijn dan de huismerk testen. En dat is dus niet zo. De kruitvattest geeft echt geen vals positief er is maar 1 test die dat ooit deed en dat is de romed dipstick. En trouwens die cb heb je die wel gedaan met ochtendurine? Want je zegt vanmorgen pos met kv (dus ochtendurine), en nu neg met cb... dat was dus s'middags? Dus meid doe overmorgen nog maar eens een testje van de kruitvat of het huismerk van de apotheker of zo dan zul je het zien
Ik ben gewoon zo onzeker. Ik kan gewoon nog niet zo goed geloven dat ik echt zwanger ben. Ik wilde het graag "geschreven" zien zeg maar. Ik ga nu lekker de kerstdagen in en daarna bestel ik nog wel een test van deze site.......
Gefeliciteerd hoor! 2 testen positief....dan ben je echt wel zwanger hoor. Ik zie dat je inmiddels wél al je banner hebt aangepast. Ik denk dat je dat ff opnieuw moet doen. Je bent nl al 57 wkn zwanger?!
meid, haal een test bij de apotheek vanaaf en doe die morgen met ochtendurine of haal hem morgen en bewaar je ochtendurine ff suc6
Je kunt ochtendurine niet te lang bewaren he, dus dan wel gelijk die test halen en naar huis om te testen als je dat gaat doen. Maar durf er wel een wedje voor te leggen hoor