zw test omowit voor NOD !!??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Doosje31, 27 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog 1 dag voor NOD.
    zw test nog wit dus.
    Kan het dan nog? Zwanger zijn bedoel ik?
    Of geeft die zw test altijd al roze aan voor je nod als je zwanger bent? Twijfel twijfel......

2. Chelleke84

Chelleke84 Fanatiek lid

4 aug 2010
    3.445
    2
    38
    @ doosje: het kan zeker nog hoor!!
    Heel veel vrouwen hebben pas na hun NOD een positieve test en sommigen zelfs pas 1 of 2 weken na hun NOD.
    Geen bloed geeft moed!

Succes met zwanger worden.

Liefs Chelleke

3. Blondine

Blondine Lid

29 nov 2010
    34
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het kan nog makkelijk, er zijn vlg mij meer vrouwen die na hun NOD positief testen dan voor hun NOD...

4. brit76

brit76 Actief lid

29 apr 2009
    379
    7
    18
    ja hoor kan nog makkelijk, ik had drie dagen na mijn nod pas een vaag streepje:D.

5. Doosje31

Doosje31 Actief lid

12 okt 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhhh gelukkig, voel me zo zwanger, vooral door mijn bolle buik.
    Vandaag NOD, sta stijf van de spanning, test was net neg

Dank je

6. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Doosje, en alweer getest?

7. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het kan wel, maar als je echt zeker weet wanneer je nod is, dan is de test vaak voor nod al wel posi. Geldt natuurlijk niet voor iedereen. Welke test had je? Dat maakt nl. ook nog uit:). Hoop dat t raak is voor je!

8. gimena

gimena Niet meer actief

kan nog hoor ik was 4 dagen overtijd voor ik licht positief testen :)

9. majella

majella Actief lid

4 feb 2009
    155
    0
    0
    Bediende
    Zeeland
    inderdaad kan nog, ik teste 1dag voor en 1 dag na de nod negatief. dus niet zwanger en 4 dagen na nod nog steeds niet ongi dus weer een testje gedaan en toen was die wel positief. moed houden dus.

10. mlis

mlis Niet meer actief

hoi doosje, heb je nog getest? hopelijk heb je gauw een positieve test.. gelukkig nieuwjaar iedereen..

11. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Hier ook 2 dagen voor NOD getest en spierwit, dus alle hoop weg. Toen ik 2 dagen overtijd was dacht ik 'doeme ik ga een test doen zodat ik met mijn eigen ogen nog eens zie dat deze negatief is en dan weet mijn onderbewustzijn tenminste ook dat het deze maand niks is' :) En toen... was er een heel licht streepje :)
    Het kan dus!

12. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

26 nov 2005
    1.307
    0
    0
    Hier 4 dagen voor NOD ook spierwitte negatieve test (sensitest, is zo'n vroege test). Op NOD nog een keer getest met ochtendurine en toen zag ik een heeeel licht streepje staan als ik goed keek. Toen ben ik snel naar de winkel gegaan. Heb een 2v5 test gehaald van kruitvat en een CB test en die waren duidelijk positief (met middag plasje). Het hangt dus ook heel erg van de test af. Ik zou dus die sensitest (met hartje) afraden. Kruitvat 2v5 of CB zijn veel beter en gevoeliger.

Maar er is dus zeker hoop!

13. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0

Ja ik testte met Matcare en die hebben blijkbaar (nadien pas achtergekomen) ook meer HCG nodig.

Deel Deze Pagina