Help

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Eendje83, 21 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eendje83

Eendje83 Nieuw lid

21 okt 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja, hoe moet ik beginnen...
    We zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden van de tweede wat dus niet echt wil lukken. Bij de eerste binnen 2 maanden raak, dus echt niet verwacht dat het lang zou duren!
    Nu ben ik sinds augustus in behandeling bij een fertiliteitsarts. Dat schiet echt voor de meter niet op. Moet vrijdag terug en dan hoop ik dat er eindelijk eens gestart wordt met een behandeling ofzo.
    Tot nu toe tig keer bloed laten prikken en sperma onderzoek gehad. Manlief heeft suboptimaal zaad dus misschien ligt daar de oorzaak.

Maar het probleem nu is dus dat ik op dat 34 zit in mijn cyclus, nog steeds niet ongesteld ben en op dag 15 een bloeding heb gehad die 4 dagen duurde. Of dit een menstruatie was of niet, geen idee!
    Afgelopen vrijdag negatief getest. Sinds zaterdag echt met vlagen misselijk. Nu nog steeds....
    Wat denken jullie? Wil niet steeds testen maar zou het wel willen weten voor vrijdag! Heb al zoveel negatieve testen gedaan dat ik niet weer teleurgesteld wil worden.

Eigenlijk wordt ik langzaam gek van mezelf. Denk zelfs dat ik het me inbeeld dat ik misselijk ben maar het is echt zo!

Deel Deze Pagina