hallo ! wij hebben een dochter van 1,5 en volgend jaar willen we voor een tweede gaan , nou ben ik door en of andere rede erg bang dat mijn man zn zaad niet goed is , ik droom er zelfs over. hij heeft vroeger een tijd lang geblowd en drugs gebruikt..vandaar dat ik zo bang ben zijn er meerdere die zulke angsten hebben of maak ik mezelf gewoon gek..
Jullie hebben toch een dochter? Dan kan je man dus raak schieten en heeft hij dus geen losse flodders
jaa dat is natuurlijk wel zo.. en toch heb ik die angst haha en nog 10 andere over een volgende zw pff echt niet goed voor mn hormonen hahaha
Hier nog een. 4 november krijgen wij de uitslag. Bij mij is al PCO vastgesteld, dus hoop dat zijn zaad goed is. Mijn vriend blowt ook nog af en toe.
Hier ook 1, mijn man heeft vroeger ook veel gerookt en geblowed. Volgend jaar gaan we het laten onderzoeken als ik dan nog niet zwanger ben. Vind het heel spannend.
Dat is wel fijn ! Mijn man heeft 15 jaar geblowd nu al jaren geen drugs meer Gelukkig. En onze dochter is idd gewoon gelukt na een half jaar . Hij rookt alleen nog ..maar dat had toen geen invloed Ik ben benieuwd hoelang t volgend jaar gaat duren. .
Ik heb ergens gelezen dat het effect van blowen en roken op het zaad na een tijdje 100% verdwenen is. Dus als het al jaren geleden is zou het geen effect moeten hebben.
Miiep die angst had ik ook, was van plan om in december naar het ziekenhuis te gaan en ons te laten testen op vruchtbaarheid... Wij hebben dan beide geen drugs gebruikt maar ik heb wel pap3B gehad en nu pap2. Maar ben onverwachts toch zwanger geraakt zonder medische onderzoeken. Focus je op een maand dat je naar het ziekenhuis zou willen voor onderzoek (heb ik ook gedaan december was me uiterste) en pats je kan zomaar zwanger raken (je focust je meer op het onderzoek dan op zwanger worden en dus hou je je er minder mee bezig)
Ja idd bij onze dochter zijn we 7 maanden bezig geweest. Verder zonder ovulatie testen en ook niet elke maand speciaal op de dagen geklust zeg maar.. Nou denk ik bij mezelf joh 7 maanden is niks..en idd dat is het ook niet.. En ook zonder ovulatie testen of op de juiste dagen klussen dus opzich had t miss al eerder raak kunnen wezen Ik ga gewoon positief denken het lukt nu vast ook weer !