Ovulatietest bijna positief: vriend moet werken!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Feem, 8 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hoi allen,

Dit is mijn eerste ronde met ovulatietesten en tot mijn grote vreugd zie ik dat mijn ovulatietesten beginnen op te lopen (cyclusdag 13).

Vanavond ben ik dus alvast van plan om te gaan klussen. Daarna heb ik een nachtdienst en kom ik morgenochtend pas thuis als mijn vriend al weg is en mijn vriend moet dinsdagavond werken en als hij thuiskomt ben ik weer weg voor mijn nachtdienst.

Is dit erg? Ik ben bang dat ik mijn belangrijkste klusmoment nu ga missen!!

Of zou vanavond voldoende moeten zijn en daarna op zijn vroegst pas weer woensdagavond? (ben bang dat mijn ovulatie er precies tussenin gaat vallen..)

Ben blij met alle tips :)

2. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik ken dit probleem.. Heb helaas geen tips. Ja bespring elke zodra je de kans hebt 😝

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik zou vandaag van de gelegenheid gebruik maken.
    En stel je test is morgen of overmorgen positief, dan springt je ei binnen 12-48 uir. Geen nood aan de man denk ik zo..

4. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ja er is ook eigenlijk geen oplossing hiervoor haha! In principe las ik eerder altijd dat de zwemmers wel een paar dagen in leven kunnen blijven, maar als ik dan weer google op positieve ovulatietest dan lees ik weer dat je het beter nog maar wat extra kunt klussen. En tsja, dat gaat niet ;)

Vanavond gaan we het gewoon heel leuk hebben en je weet natuurlijk niet precies wanneer ik mijn eisprong heb dus wie weet heb ik ook nog wel wat aan woensdagavond :)

Een positieve test is dus op zijn vroegst binnen 12u eisprong? En naar mijn weten doen spermacellen er 12u over om bij eicel te komen? Of niet?

5. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Ging niet helemaal goed dit berichtje!

6. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu idd alvast klussen... En de LH piek heb je dus nog niet gehad begrijp?
    Pas als je een knaltest hebt, dan kun je je eisprong hebben tussen de 12-36 uur.
    En zaadcellen kunnen tot wel 72 uur overleven in jouw lijf :)

7. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Nee nog niet gehad!

Is misschien een hele gekke vraag hoor: maar extra klussen op dag van eisprong heeft in principe toch dan niet heel veel toegevoegde waarde als je de dagen ervoor/erna om de dag hebt geklust?

8. Juul1979

Juul1979 Bekend lid

5 nov 2015
    694
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je eitje blijft nog iets van 12 uur leven, dus er is zeker nog wel een kans!
    Zodra je dus een positieve test hebt, duurt het nog tussen 12-36 uur ongeveer voordat je ei gaat springen.
    Bij mijn vorige zwangerschap heb ik het 3 dagen ervoor gedaan, dus 3 dagen achter elkaar haha. En 1 van die 3 keren was het raak :D

9. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Oh dat is in ieder geval een geruststellende gedachte :) thanks!!

Deel Deze Pagina