Ja heb ik altijd! Oplopend heel duidelijk, dan weer wit..dan ineens knal dus echt doortesten anders ben je op de verkeerde dagen je best aan het doen en dat zou zonde zijn! Mijn ei komt vaak pas op dag 23, dus nooit uitgaan van gemiddelde
Zucht nog steeds negatieve testen, ik heb er de afgelopen 2 op een dag gedaan en goed gelet op dat ik minstens 2 uur van tevoren niet gedronken heb.. Gisteren leek ik met veel turen wat te zien, maar vanavond... Omowit. Over 13 dagen zou m'n menstruatie moeten beginnen. Ennover 8 dagen het menstruatie aankondigende donkerbruin bloed verlies. Zucht of die 2 lichte strepen waren voor mijn lijf/waardes m'n eisprong en dus vroeg, of ik ovuleer gewoon niet. Maar het zeurderige gevoel/menstriepijn neemt eigenlijk sinds vandaag weer toe.... Snap t niet meer
Gewoon door blijven testen! De gemiddelde luteale fase is 14, maar een luteale fase is normaal als deze tussen de 10 en 18 dagen ligt. Voor hetzelfde geld is jouw LF 10 dagen, wat betekent dat je eisprong over een dag of 3 ongeveer is.
eens met be happy. Mijn LF is maar 10 dagen. Het kan echt nog hoor. En heel soms wil het ook weleens gebeuren om 101 redenen dat je eisprong uitgesteld wordt zonder dat dit erg is. Ik had paar maanden geleden voedselvergiftiging. Toen is mijn eisprong ook uitgesteld door mijn lichaam...daarna was het weer normaal. Dat de pijn weer toeneemt is juist een goed teken. Dan groeit je eitje weer groter...gewoon doortesten! Zou zonde zijn als je hem mist!
Maar dan wordt de lf toch veel te kort? Zeker als over 8 dagen het bruin verlies alweer verlies? Oké dan is de menstruatie nog niet begonnen, maar het loopt wel in elkaar over. De hoeveelheid bruin verlies is ook bijna net zoveel als bij de menstruatie.... Dat m'n eisprong nog kan komen mwah dat kan ik ergens nog wel geloven maar of het dan nog nut heeft om m niet te missen.... .morgen komen nieuwe testen binnen en zal ik verder gaan met testen.
Hoi Perdiz, Ik heb met die testen in oktober net zo licht getest en was daardoor hardstikke zwanger. Als je om de 24 uur test kan het zijn dat je net je piek mist. Deze maand ook weer geen knaller gehad, maar wel mijn eisprong gehad in die dagen (gezien aan mijn tempkaartje). Doortesten kan geen kwaad, maar niet iedereen krijgt knal testen Succes
perdiz. ik snap je frustratie. Hier had ik bloedverlies vanaf eisprong t/m menstruatie. Ik had een voor mijn doen pos ovu en 2 dagen daarna begin het bloedverlies wat overging in een menstruatie. Tot deze maand. Toen hield het voor NOD ineens op en bleek ik zwanger te zijn
Zucht.... Donderdag nog een heeeel erg in de verte tuurtestje gehad, verder elke dag nog steeds omowit. En dat zeurderig gevoel rond m'n baarmoeder blijft maar aanhouden..... Ookal zou ik een lf van 10 dagen hebben, dan moet er toch inmiddels wel wat gebeuren zou je denken....
Blijkbaar heb ik ook mijn piek gemist (was misschien in de nacht) heel erg ovulatie pijn gehad en 14 dagen daarna ongesteld geworden. Denk echt dat mijn ei ook gewoon is geweest. Alle testen hiervoor waren wit en alle testen hierna waren ook allemaal wit.
Maar bij jou zie je tenminste wat en lijkt het me duidelijk dat je wel een eisprong gehad hebt Net ook weer getest en jawel omowit. Zou dan toch mn eisprong al geweest zijn? Over 10 dagen is mn nod Wat denken jullie?
Ik dacht dat je LH het best in de middag kon meten. Bij mijn testjes lijkt het wel duidelijker te zijn om 14:00. Misschien voor je volgende cyclus eens in de middag testen ipv de avond? En als ik het goed zie zitten tussen je testen een hele dag. Kan zomaar zijn dat je hem gemist hebt.
Kan het dat als ik m'n eisprong gemist heb nu nog steeds dat zeurderige menstruatie gevoel heb? Zit op cd 19 en heb het bijna een week!