wat is dit?

Discussion in 'Zwanger worden' started by margot, Dec 7, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. margot

margot Lid

Aug 30, 2007
    86
    0
    0
    Hoi

Weer een vraag... Ik ben maandag ongi geworden na cyclus van 26 dagen. Woensdag op donderdag heb ik erge buikpijn gekregen en toen ik naar wc ging heb ik grote stolsels/stukken verloren. Bij afvegen weer een stuk van bijna 4cm. Rood en glad. Normaal gesproken heb ik kleine stolseltjes bij menstruatie en ik weet dat dat normaal is.
    Maar dit is wel extreem groot en veel, donderdag ook weer grote stolsels gehad. Weet iemand wat dit kan zijn?
    Alvast bedankt
    Margot

2. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

Jun 27, 2007
    1,711
    0
    36
    Geen idee! Lijkt me inderdaad een beetje eng. Misschien ff de dokter bellen? (al is het alleen maar om gerustgesteld te worden)

Liefs, Marrie

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    misschien een foute innesteling geweest dus een mini miskraam. vaak is de menstruatie dan heviger. de meeste zwanger schappen (lees: 60%) loopt fout tijdens of net voor de menstruatie

4. poema

poema Fanatiek lid

Jul 27, 2007
    4,042
    453
    83
    Female
    ik heb dit ook wel eens gehad inderdaad. heb ik toen niet teveel aandacht aan besteed, maar als ik nu terug denk zou het zomaar een mini miskraam geweest kunnen zijn...

5. Yustin

Yustin Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    1,014
    0
    0
    Mij komt het ook bekend voor...Zeker toen ik 3 dagen overtijd was.
    De stollingen waren toen ook heel heftig

6. nijntje1979

nijntje1979 Actief lid

Nov 28, 2007
    177
    0
    0
    Noord Brabant
    Ben je misschien pas met de pil gestopt? Je menstruatie is zonder pil namelijk anders dan met pil.

7. margot

margot Lid

Aug 30, 2007
    86
    0
    0
    Hi nijntje, nee ik ben al bijna 5 maanden gestopt met nuvaring. Cyclus sindsdien 25-21-29-34-26 (nu). Vandaag is het gelukkig minder. Maar het waren echte brokken

8. Muis80

Muis80 Actief lid

Nov 26, 2007
    314
    0
    0
    leerkracht
    Roosendaal
    Jeetje wat vervelend voor je.
    Ik heb een iskraam "" gehad"bij 15 weken, en moest gecurreteerd worden. Deze is toen niet goed uitgevoerd, waardoo ik na 2 weken hele grote ( 7cm stolsels kreeg. Ik voelde me er heel naar onder. Maar op zich is het een reactie van je lichaam om het verkeerde weg te voeren.
    Dus ik denk ook een mini miskraam.
    Groetjes Muis

Share This Page