Welk merk ovulatietest bevalt het best?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Ilse1973, Nov 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

Oct 19, 2007
    160
    0
    0
    Ik zit er aan te denken om ook eens een ovulatietest te gaan gebruiken. Mijn vraag dan ook aan jou: welk merk beveel jij mij aan en waarom?

2. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik wil ze ook gaan gebruiken, heb laatst de digitale van Clear Blue gevonden, Clear Blue geeft aan dat die beter is als de analoge test... Heb ze alleen nog niet gekocht. Ik kan helaas dus nog geen advies geven, maar ik lees wel even mee, ben benieuwd wat de meiden ervan vinden.

Liefs!

3. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    hoi, ik heb de goedkoopste van de site gekocht. vind het wel een dure grap anders. en had net een positieve ovulatietest! dus hij doet het!

ik vind ovulatietesten trouwens niet heel prettig. je mag niet teveel drinken, 4 uur niet plassen en je moet het elke dag op hetzelfde tijdstip tussen 10 en 22 uur testen. temperaturen vind ik zelf dus fijner (en goedkoper), maar dan weet ik alleen ongeveer wanneer mijn eisprong is en niet precies.

die testen kun je kopen in de webwinkel (zie de kolom links). als je op tijd bestelt en betaalt, krijg je ze de dag erna over de post. en anders een dag later.

succes! lauwie

4. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb een tijdje de persona gebruikt, het nadeel daarvan is dat je een cyclus moet hebben tussen de 23 en max 35 dagen. Helaas kwam ik hier bijna nooit binnen. Ik heb de tussen maat van mate care gebruikt en die bevielen goed, alleen de prijs was wat minder (vooral als je veel testen gebruikt gaat het veel kosten). Toen ben ik overgegaan op de strips van mate care en die vind ik super. Makkelijk in gebruik, goedkoop en duidelijk. Wel heb ik als extra de digitale van clearbleu erbij gedaan. Dit deed ik alleen op de dagen dat de mate care een positieve test gaf. Ik heb ook ondekt dat de persona test staafjes ook in de digitale passen (de persona's kosten een stuk minder). Maar idd het nadeel van mate care is dat je 4 uur je urine moet ophouden en niet veel mag drinken.

5. Juniper

Juniper Actief lid

Aug 23, 2007
    372
    0
    0
    Ik heb deze maand voor het eerst ovu-testen gebruikt, en wel die van deze site. Vind het geweldig! Heb heel duidelijk mijn eitje gevonden en het voor het eerst zelfs voelen springen omdat ik wist dat ik erop moest letten op dat moment. Dus ik ben bijzonder positief gestemd voor deze maand!

6. jessie33

jessie33 Actief lid

Apr 2, 2007
    332
    0
    0
    Ik had die van hier gebruikt en toen was het meteen raak, dus die bevielen erg goed!

Groetjes Jessie33

7. wies31

wies31 Fanatiek lid

Nov 16, 2006
    3,371
    1
    0
    roosendaal
    clear blue, die geeft een smiley aan als ie positief is en anders een rondje. Dus geen vage streepjes enzo, maar wel wat duurder. Heb je een hele lange cyclus zou ik ze niet gebruiken, maar bij een korte is het wel aan te raden. het schept gelijk duidelijkheid. succes!

8. Ilse1973

Ilse1973 Actief lid

Oct 19, 2007
    160
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties, toch nog moeilijk om te kiezen maar dat gaat vast wel lukken!

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Huh? Kan je die digitale clear blue steeds opnieuw gebruiken dan? Ik dacht dat dat voor eenmalig was. Ik heb hem nog niet gebruikt omdat ik hem zo duur vind...

10. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ja dat kan. Het is niet de officiele navulling. Maar het kan wel! En het is een stuk goedkoper!

Share This Page