wanneer testen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lauwie, 8 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hallo allemaal,

    mijn cyclus is meestal vrij kort:
    (28)-(28)-27-26-24-26-25-25-24-27-

    vandaag was dag 28 van maand 9 en ik ben de hele dag naar de wc geweest maar nog niet ongesteld...

    omdat mijn cyclus dus meestal vrij kort is en ik deze maand (alweer :) ) denk dat ik zwanger ben (heb al ruim een week een beetje zeurende druk linksonder in mijn buik, ruik soms ineens dingen heel sterk en meer van dat soort symptomen) heb ik vrijdag begin van de avond een test gedaan.
    niets te zien (wel een controlestreep maar verder niets.)

    ik heb al een paar keer eerder gedacht dat ik misschien zwanger was, dus ik hou ook wel rekening met een teleurstelling..

    ik vraag me alleen af: wanneer kan ik nou het beste weer testen?
    ik wilde het eigenlijk morgenvroeg doen. of denken jullie dat ik beter kan wachten? en hoe lang dan?

    groetjes, lauwie
     
  2. marian26

    marian26 Actief lid

    11 mrt 2007
    146
    0
    0
    kleuterjuf
    eindhoven
    hallo lauwie,

    als ik jou was zou ik nog een paar dagen wachten, als je zwanger bent dan is het hcg hormoon misschien iets hoger waardoor je wel een positieve test in handen kan krijgen..
    Het kan natuurlijk ook zijn dat je cyclus gewoon iets langer is door de spanning van het wel of niet zwanger zijn.. je lichaam kan je soms aardig voor de gek houden haha..
    Maar als je denkt dat je er niet meer mee kan wachten zou ik gewoon een test doen en als die negatief is een paar dagen later nog eens..
    veel succes en ik hoop dat je zwanger bent..!

    liefs van marian26
     
  3. Mili

    Mili VIP lid

    23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Sluit me bij voorgaand antwoord aan. Beter nog een paar daagjes wachten...dan is het hormoon denk ik meer aanwezig als je zwanger mocht zijn....

    Spannend hoor!
    Mijn duimen draaien voor je hoor!
     
  4. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik zou ook nog even een paar dagen wachten en dan nog eens testen....ik ben benieuwd.....hoop dat je zwanger bent!
     
  5. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey meiden,
    bedankt voor jullie antwoorden!
    merk dat ik er door die test (en omdat ik vandaag ineens een kilo zwaarder was, teken van naderende ongesteldheid) al niet zoveel vertrouwen meer in heb dat ik zwanger zou kunnen zijn..
    ik laat het jullie weten als ik iets weet.
    jullie ook veel succes met snel zwanger worden!
    groetjes, lauwie
     
  6. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hoi,
    helaas werd ik maandag ochtend ongesteld... :(
    nieuwe ronde, nieuwe kansen dus ;)
    succes meiden!
     

Deel Deze Pagina