Ovulatietest Hulp gevraagd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door KiDi, 14 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, ik heb hier enkele dagen geleden al eens hulp gevraagd bij het aflezen van mijn ovulatietesten. Bij deze opnieuw wat foto's... Ik heb testen gedaan tot vandaag maar heb ng geen piek gehad (denk ik?). Maar nu begon ik weer te twijfelen of 10 sept mss toch een positieve is? Vraag me gewoon af hoelang ik ng moet testen. Heb er ondertussen 14 gedaan! Zou ik nog een nieuwe doos kopen?! Of gewoon menstruatie afwachten?

Bijgevoegde bestanden:

2. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand?!

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Nee. .10 sept. is geen knaller..

Je zou m dus kunnen hebben gemist...of het is gewoon nog niet zo ver! Zelf had ik vorige maand een oploper die ook nket knalde.... toen twee weken later weer. Achteraf gezien is toch mijn eisprong geweest...

Misschien is het handig als je er iets meer bij verteld ... hoelang zijn je cyclussen? Hoever ben je nu?.dat soort dingen...

4. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Zou beginnen temperaturen, zit je niet zo in onzekerheid

5. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, alvast bedankt voor jullie reactie :) Bij deze iets meer info: ik ben in november 2014 gestopt met de pil. Eerst nog niets bij gehouden en alles zijn gangetje laten gaan. Vanaf februari 2015 ben ik beginnen tellen: ik heb cyclussen tussen 35 en 42 dagen. Mijn huidige cyclus is gestart op 17/8. Ik zit vandaag dus op dag 30. Ik ben 1 september gestart met ovulatietesten en voorlopig dus nog geen echte piek gevonden... Na een tijd begin ik van alles te voelen, kan er geen pijl meer op trekken! Maar als ik jullie goed begrijp: verder testen en starten met temperaturen?

6. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Hoevaak per dag heb je gestest als strepen donkerder werden want het kan je piek net gemist hebt, zou volgende ronde starten met temperaturen en ovulatietesten

7. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, ik heb gewoon dagelijks 's avonds getest als ik thuis kwam van het werk. Dien je 2 keer per dag te testen als de testen donkerder worden? Nogmaals, ik heb niet zoveel ervaring dus alle tips zijn welkom :) Mijn man en ik hebben wel om de dag "geklust", dus op die manier hebben we dan misschien wel onze kansen verhoogd!

8. Zwennie

Zwennie Bekend lid

25 jun 2015
    738
    482
    63
    Ik heb met mijn ovulatietesten rond de ovulatie 2x per dag getest, sochtends kan hi dan bijvoorbeeld nog lichter zijn, savonds ineens een knaller, sochtends weer licht. Betekend dus als je die avondtest niet doet je ovulatie 'mist'.
    Bovendien vind ik het wel storend dat iedereen zich blind staart op ovulatietesten die perse even donker of donkerder moeten zijn dan de controlestreep. Ik persoonlijk kan uit eigen ervaring vertellen dat dat niet altijd het geval hoeft te zijn. Ik denk dat je het beste gewoon elke maand kan kijken wat voor jou het beste zal bevallen en hoe je testen elke maand eruitzien, zo leer je je eigen lichaam het beste kennen. Iedereen is anders :)

9. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Wel ik denk je piek gemist hebt door eenmaal te testen, ik duim dat je overtijd gaat en positief test

10. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je voor mij duimt :) Ik hoop ook op een positieve test, maar na de teleurstellingen van afgelopen maanden is mijn hoop al ferm gezakt! Maar we geven niet op ;)

11. KiDi

KiDi Lid

3 jun 2012
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok, opnieuw jullie mening gevraagd :) Donderdag 17/9 heb ik 's avonds licht bruinverlies gehad. Ik teleurgesteld een tampon ingebracht in de veronderstelling dat ik mijn menstruatie kreeg. Echter geen bloedverlies gehad tot vrijdagmiddag: slechts 1 inlegkruisje met bruinverlies. Gisteren hele dag enkel wat bij vegen en nu vanmiddag een plekje (ter grootte van 1euro muntstuk) in mijn inlegkruisje. Sorry voor de expliciete uitleg! 😳 Mijn vraag: zou dit innesteling kunnen zijn? En tweede vraag: wanneer zou ik testen? Ik probeer niet te hoopvol te zijn, maar stiekem ben ik het toch weer...

Deel Deze Pagina