Test 's ochtends positief, vervolgens negatief?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lizzy14, 26 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Dag meiden ik heb een vraag.

Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan en zonder er nou echt iets van te verwachten kwam er een 2e streep. Het was een kv 2 voor 5 test.
    Lief en ik waren in shock en helemaal blij verrast. Maar omdat het zo onwerkelijk voor me voelt heb is aan het begin van de middag nog een test gedaan. En die was negatief. In het beste geval een schaduwlijn. Omdat ik hierdoor zo gefrustreerd raakte heb ik er zostraks nog maar 1 tegenaan gegooid en weer niets..
    Ik ga er op dit moment dus maar vanuit dat ik niet zwanger ben.
    Zijn er meer meiden die dit hebben meegemaakt?

Ik vind het nogal een domper zeg maar..

Ik hoor graag van jullie!

2. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Je zit nog voor je nod en dan kan heel goed dat je hcg nog niet zo heel hoog is.
    Als je dan met middag urine test kan deze niet geconcentreerd genoeg zijn waardoor je dus nagatief test.

Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt hoor.

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik zou morgen nog eens met ochtendurine testen. In de middag zijn er al een hoop hormonen uit je urine verdwenen. Grote kans dat je dan een mooie positieve test hebt hoor.

4. Rosemarie86

Rosemarie86 Bekend lid

8 apr 2011
    850
    0
    0
    oeh spannend meis! ik duim voor je:)

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat hierboven al gezegd wordt: 's middags en 's avonds is je urine minder geconcentreerd en bevat die vaak veel minder HCG. Aangezien je nog voor NOD zit, zou ik daar niet van in de stress raken hoor, je bent gewoon zwanger!
    Gefeliciteerd! :)

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.467
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Helemaal mee eens!
    Gewoon morgen nog eens testen. Hij is vast positief!

7. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Hey meiden,

Allemaal ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties!! Dat doet me goed. De test was helaas niet positief.
    Ik wacht de komende dagen nu maar af. Meestal verlies ik voor mijn nod al wat bloed dus ik denk dat ik wel snel definitief duidelijkheid krijg.

Heel erg bedankt voor jullie meeleven! :D

Groeten
    Lizzy

8. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik vind het vreemd.... en jammer als je toch niet zwanger blijkt te zijn. Want als je een positieve test hebt gehad, is dat toch een domper.

Ik blijf duimen; ik houd stug vol. :D Wie weet... misschien toch... en anders in elk geval hopelijk heeeeeeeeeel snel.

9. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Annabeth: ik vind het ook vreemd en stom en compleet oneerlijk en probeer met mijn ogen toch het 2e lijntje er in te laseren. Zonder resultaat trouwens ;)

Het geeft weer vertrouwen dat misschien de volgende keer echt lukt. En daar hou ik me dan maar aan vast.

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

21 jun 2011
    1.253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Precies.... niet opgeven, gewoon doorgaan.... Maar al die blanco testen die helpen soms niet echt. Ik heb er een stuk of 10 gehad voor ik eindelijk een positieve in handen had. Kon 't bijna niet geloven. Maar ja, helaas niet goed gegaan. Het enige positieve dat ik er uit probeer te halen, is dat ik dus weet dat het kan... En nu hopen op snel een prachtige knaller, voor ons allebei.... voor ons allemaal hier.... :D

11. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Precies, dat is ook zo. Het maakt alleen je verdriet en de wens niet minder.
    Tuurlijk gaat die positieve test komen, en de goede eerste echo en al het mooie en minder mooie wat erbij hoort. Ik had gewoon nooit gedacht dat zwanger raken me zo zou aangrijpen. Ben er heel naïef ingestapt besef ik me nu.

Dus elke maand neem ik als ervaring mee en dan zien we wel waar het schip strand. ;)
    Ik hoop ook voor iedereen dat dje wens heel snel in vervulling mag gaan.

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Jeetje wat heftig zeg!! Maar hier op het forum zeggen ze altijd een streepje is een streepje en nog geen bloed geeft moed...
    Dus ook ik zal heel hard voor je duimen!!!!

Heel veel succes de aankomende dagen met wachten, ik weet dat het wachten het aller ergste is!!

Mijn duimen staan gekruisd voor je!!

Liefs Pien

13. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Thanks Pientje!
    Maar 3 negatieve tegenover 1 (licht) positieve test geeft me erg weinig hoop.
    Ik zie dat jouw geduld al een tijd op de proef wordt gesteld. Ik hoop van harte dat je aan het eind van deze ronde een prachtige knaller van een positieve test in handen hebt!

Groetjes
    Lizzy

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Ja indd....maar toch had ik hoop gehouden ik heb weleens vreemdere verhalen voorbij zien komen op zp :D;)
    En soms speelt je lijf en je hoofd ook een trucje met je...
    Ik zal duimen voor een herstikke roze streep voor je :)

Voor ons zit deze maand een roze test er niet in...bewust hoor...even weer genieten en niet stressen...en we zitten nu precies rond mijn ei en we moeten maandag sperma voor de 2x inleveren en dan is 5 dagen onthouding het beste...dus we hebben een "we zien wel maand" ;):D
    Dan weten we na de test ook zeker dat waarschijnlijk de zwemmers wat hulp nodig hebben :D
    Maar wel super lief van je!!

Ik hoop dat je de dagen een beetje door komt, het wachten is zo vervelend...zeker die onzekerheid...sterkte meis!!

Liefs Pien

15. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Pientje: ik ken de verhalen haha. Ook om mij heen. Mijn nichtje kwam er bij haar echo achter dat zij al bijna 12 weken zwanger was ipv 8 :D

Het kan allemaal. Maar ik ben een alles-of-niets persoontje.. ik kan niets wel wel/niet haha. Daarom zeg ik nu niet. Dat geeft mij rust.
    En voor volgende maand zeg ik nu alvast wel :D

Ik vind je reactie zo lief!! Dit was onze 5e effectieve ronde en ik vind het soms heel zwaar. Het afwachten, het hopen en de teleurstelling. En de blijdschap bij mijn schat gisteren en de teleurstelling nu..
    Ik hoop echt dat het bij jullie nu heel snel raak mag zijn. Misschien die zwemmers net het laatste duwtje in de rug geven.

Het gaat gewoon helemaal goedkomen, voor ons allebei :D

16. sofie21

sofie21 Actief lid

25 jan 2010
    301
    0
    0
    Hoi ik heb precies het zelfde ik had maandag een positieve test
    En vanochtend negatief heel vreemd zit ook wel een paar dagen voor nod
    Moet maar even afwachten kan nog alle kanten op gaan succes sofie..

17. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Het is zuur.. heel zuur!!
    Voor jou nu nog even afwachten dus. Heel veel succes meis, ik hoop op alsnog een knaller voor je!

18. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Lizzy..hoe is het nu? Nog getest?

19. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

Nee niet meer getest, kan geen witte test of schaduwstreepje meer zien haha.
    Vandaag is mijn NOD. Ik heb voor de zekerheid tampons bij me en zag net wel een klein beetje bruin. Zo begint mijn ong vaak dus ik gok op morgen of vrijdag.
    Wat wel fijn is, is dat ik deze maand geen bloedverlies voor mijn NOD heb gehad. Ik begon een beetje in te zitten over mijn LF.

Mocht ik vrijdag niet echt bloed hebben gezien dan doe ik nog een test. Maar hoop heb ik niet meer.

20. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    Het is al vaak gezegd, geen bloed geeft moed. Ik had ook allllltijd bruin verlies voordat ik ongi werd. Vorige maand dus ook weer en dacht zelfs dat ik ongi was geworden. Had ook een tampon ingedaan. In de middag stopte het, volgende dag zelfde verhaal. heel raar...de dag erna getest en zie het resultaat. Ik wil je geen hoop ofzo geven, maar het kan echt alle kanten op gaan. Vooral als je toch een posi test hebt gehad.

Heel veel succes in ieder geval!

Deel Deze Pagina