ovutest positief en ongesteld? of toch innestelingsbloeding???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door colo, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    genieten van onze dochter!
    Wie kan mij helpen...
    Snap er niks meer van :(
    Heb je als je zwanger bent een LH Piek?
    Heb eergisteren een zwangerschapstest gedaan en die was negatief.
    Toch voel ik me heel anders als anders.
    Veel vage klachten...misselijk, lage rugpijn, heel snel geirriteerd,stemmingswisselingen,hoofdpijn.
    Ik moest 1 dec ongesteld worden maar nu kreeg ik afgelopen zondag 5 dec. beetje licht roze bloedverlies,maandag en dinsdag nog en gisterenavond was het weer weg tot vanmiddag...heel raar.
    Normaal ben ik 4 dagen best wel flink ongesteld.
    Ik heb wel al een hele tijd een hele korte cyclus.
    Gebruik al 2 jaar geen pil en zijn nu een maand aan het knutselen zonder condoom.
    Kan het zijn dat ik een innestelingsbloeding heb en klopt het dat je dan een enorme LH piek hebt???
    Als dit mijn menstruatie is dan zou die ovutest toch negatief moeten zijn want als je ongi bent heb je toch geen LH piek???
    De ovutest werd direct al heel donker van kleur en bleef donker!!!
    Terwijl de zwangersch.test dus negatief was 2 dagen geleden.
    Ben een beetje radeloos.
    Zouden jullie nog een zwangerschapstest doenen zo ja wanneer op z'n vroegst?
    Ik word echt een beetje gek van mezelf,ben er veel te veel mee bezig nu terwijl ik me nog zo had voorgenomen dat niet te doen ;)

2. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

10 nov 2010
    2.557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    geen flauw idee maar met mijn oudste zoontje had ik 3 dagen naar een posi test een hele erge bloeding!
    dacht dat het een vmk was een 3 weken later voelde ik mijn nog steeds zwanger en de gyn had een echo gemaakt en ik bleek toch nog gewoon zwanger te zijn,nu is hij inmiddels al 6 jaar!
    maar ja jij heb nog geen posi test dus het kan ook gewoon een ongie zijn

3. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    maar dan heb je toch geen LH piek??? dat is toch alleen vlak voor de eisprong?
    Misschien een tussentijdse bloeding maar dan hebje volgens mij niet zoveel klachten geloof ik...

4. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    misschien heb je nu een langere cyclus en heb je een ovulatiebloeding gehad.. zou de positieve ovutest en ook de lichte bloeding verklaren.. ik zou het nog 2 weken aankijken.. ben je dan nog niet ongesteld (2 wk na de posi ovutest) dan zou ik s een zw.test doen.. als je t zo lang kunt volhouden.. bij ovulatie kun je ook de klachten hebben die je nu hebt (gehad)

5. colo

colo Actief lid

6 dec 2010
    367
    0
    0
    Zou heel goed kunnen inderdaad.
    Mijn man en ik hebben voor de zekerheid maar even geknutseld gisterenavond ;)
    Dus we keutelen maar weer aan en zien het wel. :p

Deel Deze Pagina