vraagje

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nedjla, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi mijn vorige cyclus was 23 dagen dus ben al vroeg begonnen met ovulatie testjes nu had ik zaterdag wat donkere testjes nog niet zo donker als de testlijn dus ik dag zondag zal ik wel mijn piek hebben nu was die zondag weer heel licht en zaterdag zat die er bijna tegen aan dus zaterdag wel geknuffelt ik ga vandaag nog wel weer testen maar zal ik dan zaterdag mijn piek gehad kunnen hebben ik weet het niet meer het is ook voor het eerst dat ik ovulatie testen gebruik (heb zaterdag 3x getest en alle 3 donker)

2. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    welke testen gebruik je?
    heb je er geen foto van?
    normaal zijn ze pas positief als ze echt knallen.
    verder variëren de streepjes van licht, tot zeer duidelijk als je niet in je piek zit

op welke dag van je cyclus zit je nu,

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ik zit nu op dag 10 ik gebruik de ovulatie testen van sensitest ik heb geprobeerd een foto te maken maar de computer wil mijn camera niet herkenen dus wat daar weer mee aan de hand is weet ik ook niet maar van morgen weer getest maar een licht streepje dus test morgen gewoon weer en kijken of die toch een keer donkerder gaat worden gebeurd dat niet dan weet ik dat ik zaterdag mijn piek heb gehad

Deel Deze Pagina