Hallo allemaal. Februari 2017 ben ik bevallen van een prachtige lieve dochter. Dat we meerdere kindjes zou willen wisten we al wel zeker(als het ons gegund zou zijn). Nu zijn we de afgelopen maand niet heel netjes omgegaan met de anticonceptie. Ik begon dezelfde symtomen te krijgen die ik vorig jaar ook had (rood stipje op m'n neus, beetje bloedverlies, opvliegerig) dus vanavond een test gedaan. Zien jullie wat ik zie...? Maandag is m'n NOD dus het is nog erg pril...
Ik zie wel iets, maar vind het streepje erg dun. Ik zou voor de zekerheid een andere test doen. Kruidvat 2 voor €5,- zijn erg duidelijk.
Ja dat heb ik gedaan, alleen dan met een test van sensitest. Die geeft ook een lijntje aan, niet heel erg duidelijk maar er staat wel iets. Denk dat ik nog maar even een paar dagen wacht en hoop dan duidelijkheid te krijgen
Deze plusjestest is negatief. Het is de welbekende 'pennenstreep'. Als je zwanger bent, zijn de horizontale en verticale streep even dik en zijn blauw. Ik heb deze test ook gebruikt en toen gaf hij echt een duidelijke knaller aan.
Oke zal morgenvroeg nogmaals testen, zitten toch twee testen in zon verpakking. Maar wel gek, hoe kan zoiets een valse streep geven? HCG is toch HCG
Dat klopt HCG is HCG maar sommige testen staan er bekend om vaak vals positief aan te slaan. Als je ook op de achterzijde of bijsluiter van deze test kijkt zie je dat de streep even breed dient te zijn als de horizontale streep. Deze dunne streep is dan ook niet positief.
Dit is een valse streep. Dus of je bent nog te vroeg, of niet zwanger. Maar beter een andere test doen want deze dingen zijn waardeloos.
Ik heb altijd geleerd dat je gewoon naar de test moet kijken. Dus niet de test slopen of weet ik wat voor andere trucjes vrouwen tegenwoordig uithalen. Zou dus opnieuw testen. En pas op je nod
Ik zie inderdaad het streepje maar ik vind hem wel wat vreemd. Ik ken deze tests niet dus ik zou niet kunnen zeggen of je hem als positief kan beschouwen. Gewoon nog een testje doen. De Kruidvat 2 voor 5 euro zijn prima testen voor een goeie prijs.
Ja heb getest. Lijken nu negatief te zijn. Denk dat het vals alarm was. Heb ook wat oud bloedverlies nu dus denk dat m'n ongesteldheid eraan komt. Bedankt voor het meedenken!
Toch weer even een reactie... ben al ruim 9 dagen 'ongesteld' en ook flink bloedverlies gehad. Vind de duur wel erg lang. Sinds 2 dagen pijnlijke borsten dus toch maar even een testje tegenaan gedaan. En tot mijn verbazing was deze licht positief. De sensi is positief en die kruidvat 2v5euro is iets positief maar krijg dat niet eens op de foto. Toch maakt het me een beetje aan het twijfelen. Kan het dat je na een bloeding en ruim na je NOD toch zwanger zijn?
Als je al ruim 9 DAGEN HCG aan zou maken, zou je nu een KNALLENDE test moeten hebben en zeker niet zo'n tuurstreepje. Ik vermoed dat je klachten komen van je naderende eisprong en daar kunnen zwangerschapstesten ook met zo'n licht streepje op reageren. En nee, daar hoeft het bloeden van je menstruatie nog niet voor gestopt te zijn!! Op dag 9 van je cyclus is het trouwens normaal dat je eisprong in aantocht is, vooral bij een cyclus van 24 tot 29 dagen. Je eerste foto van je plustest is negatief. Die testen geven standaard een pennestreep, vooral na afleestijd. Ik zou even verder testen met ovulatietesten vooraleer je je eisprong nu misloopt en je een verloren ronde hebt, omdat je abusievelijk denkt al zwanger te zijn.....