5 maand na bevalling weer zwanger?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Jgr, Jul 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jgr

Jgr Lid

Jun 1, 2016
    88
    26
    18
    Hallo allemaal. Februari 2017 ben ik bevallen van een prachtige lieve dochter. Dat we meerdere kindjes zou willen wisten we al wel zeker(als het ons gegund zou zijn). Nu zijn we de afgelopen maand niet heel netjes omgegaan met de anticonceptie. Ik begon dezelfde symtomen te krijgen die ik vorig jaar ook had (rood stipje op m'n neus, beetje bloedverlies, opvliegerig) dus vanavond een test gedaan. Zien jullie wat ik zie...? Maandag is m'n NOD dus het is nog erg pril...

Attached Files:

2. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

Sep 11, 2013
    1,845
    183
    63
    Female
    Ik zie heel vaag iets maar het staat zo ver maar rechts?

3. Jgr

Jgr Lid

Jun 1, 2016
    88
    26
    18
    Ik heb de test er even uitgehaald en ik denk dat het stripje iets verschoven is..

4. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Ik zie wel iets, maar vind het streepje erg dun.
    Ik zou voor de zekerheid een andere test doen.
    Kruidvat 2 voor €5,- zijn erg duidelijk.

5. Jgr

Jgr Lid

Jun 1, 2016
    88
    26
    18
    Ja dat heb ik gedaan, alleen dan met een test van sensitest. Die geeft ook een lijntje aan, niet heel erg duidelijk maar er staat wel iets. Denk dat ik nog maar even een paar dagen wacht en hoop dan duidelijkheid te krijgen

6. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

Sep 4, 2016
    7,734
    3,516
    113
    Een pennenstreep is negatief.
    De streep moet net zo breed zijn als de horizontale streep.

7. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

Feb 14, 2014
    1,030
    10
    38
    Heb je een foto van die andere test?

8. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

Sep 20, 2015
    3,983
    1,639
    113
    Deze is niet per se positief. Die kruisjes hebben helaas vaak dit soort streepjes.

9. Chocoladetaart

Chocoladetaart Niet meer actief

Deze plusjestest is negatief. Het is de welbekende 'pennenstreep'. Als je zwanger bent, zijn de horizontale en verticale streep even dik en zijn blauw. Ik heb deze test ook gebruikt en toen gaf hij echt een duidelijke knaller aan.

Be Happy and YasmijnN like this.
  10. Jgr

Jgr Lid

Jun 1, 2016
    88
    26
    18
    Oke zal morgenvroeg nogmaals testen, zitten toch twee testen in zon verpakking. Maar wel gek, hoe kan zoiets een valse streep geven? HCG is toch HCG

11. vrouwvan

vrouwvan Fanatiek lid

Dec 26, 2015
    2,195
    1,242
    113

Dat klopt HCG is HCG maar sommige testen staan er bekend om vaak vals positief aan te slaan. Als je ook op de achterzijde of bijsluiter van deze test kijkt zie je dat de streep even breed dient te zijn als de horizontale streep. Deze dunne streep is dan ook niet positief.

12. Belle8

Belle8 Lid

Jul 1, 2017
    77
    34
    18
    Dit is een valse streep. Dus of je bent nog te vroeg, of niet zwanger. Maar beter een andere test doen want deze dingen zijn waardeloos.

13. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik vind hem ook negatief..

14. Lievekind

Lievekind Bekend lid

Mar 15, 2015
    933
    128
    43
    Female
    Spannend, heb je al opnieuw getest?

15. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik heb altijd geleerd dat je gewoon naar de test moet kijken. Dus niet de test slopen of weet ik wat voor andere trucjes vrouwen tegenwoordig uithalen.

Zou dus opnieuw testen. En pas op je nod ;)

16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

Oct 8, 2013
    3,652
    3,240
    113
    Female
    Noord-Holland
    Ik zie inderdaad het streepje maar ik vind hem wel wat vreemd. Ik ken deze tests niet dus ik zou niet kunnen zeggen of je hem als positief kan beschouwen. Gewoon nog een testje doen. De Kruidvat 2 voor 5 euro zijn prima testen voor een goeie prijs.

17. Jgr

Jgr Lid

Jun 1, 2016
    88
    26
    18
    Ja heb getest. Lijken nu negatief te zijn. Denk dat het vals alarm was. Heb ook wat oud bloedverlies nu dus denk dat m'n ongesteldheid eraan komt. Bedankt voor het meedenken!

18. Jgr

Jgr Lid

Jun 1, 2016
    88
    26
    18
    Toch weer even een reactie... ben al ruim 9 dagen 'ongesteld' en ook flink bloedverlies gehad. Vind de duur wel erg lang. Sinds 2 dagen pijnlijke borsten dus toch maar even een testje tegenaan gedaan. En tot mijn verbazing was deze licht positief. De sensi is positief en die kruidvat 2v5euro is iets positief maar krijg dat niet eens op de foto. Toch maakt het me een beetje aan het twijfelen. Kan het dat je na een bloeding en ruim na je NOD toch zwanger zijn?

Attached Files:

19. Citroentje93

Citroentje93 Fanatiek lid

Feb 28, 2017
    1,761
    933
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ik zou het niet weten..maar blijf anders door testen ? succes en spannend joh

20. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Als je al ruim 9 DAGEN HCG aan zou maken, zou je nu een KNALLENDE test moeten hebben en zeker niet zo'n tuurstreepje. Ik vermoed dat je klachten komen van je naderende eisprong en daar kunnen zwangerschapstesten ook met zo'n licht streepje op reageren.
    En nee, daar hoeft het bloeden van je menstruatie nog niet voor gestopt te zijn!!
    Op dag 9 van je cyclus is het trouwens normaal dat je eisprong in aantocht is, vooral bij een cyclus van 24 tot 29 dagen.

Je eerste foto van je plustest is negatief. Die testen geven standaard een pennestreep, vooral na afleestijd.

Ik zou even verder testen met ovulatietesten vooraleer je je eisprong nu misloopt en je een verloren ronde hebt, omdat je abusievelijk denkt al zwanger te zijn.....

Share This Page