Vanochtend een positieve test in handen! Heel blij en voel me zwanger, maar maak me een beetje zorgen over het streepje. Zou nu 12/13 dpo zijn, is het niet wat licht?
Kruidvat duurt lang voordat hij een duidelijke streep geeft. Dit is geen indroger! Gefeliciteerd!! Edit. Mijn testjes waren in de middag/ avond duidelijker dan in de ochtend.
Ik zou nog even over twee dagen opnieuw testen,deze was buiten de tijd.Ik denk ook niet dat het een indroger is hoor,maar zou ook niet te vroeg juichen.
Hardstikke duidelijk hoor! Mijn ervaring is ook dat de kruidvat testen wat later driger dan de tijd aangeeft. Gefeliciteerd!
Keurig streepje. En hCG hoort elke 48-72u te verdubbelen, dus je zou om de 2/3 dagen verschil moeten zien. (Dat je niet in paniek raakt als morgen niet veel donkerder is )
Ik zou nog even een slag om de arm houden. Vooral omdat hij buiten de tijd kwam. Dit heb ik namelijk ook al vaker gehad met duidelijke streepjes. Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel positief is!!!
Ik durf je eigenlijk best wel te feliciteren. Bij mij was hij ook zo op 12dpo. Op 14dpo begon hij pas wat meer te knallen.
Bedankt voor al jullie reacties!! Wat fijn! Twijfel of ik nog een testje doe tegen het weekend, misschien moet ik mezelf maar in bescherming nemen voordat ik nachten wakker lig van streepjes die (in mijn ogen) te licht zijn Brr, nu wordt het echt spannend...