's Avonds duidelijker testen dan 's morgens

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nen87, 22 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi meiden,

De titel zegt het al een beetje: wie test(te) er 's avonds duidelijker dan 's morgen? Ik heb ruim 12 dagen geleden pregnyl gezet en ben sinds een aantal dagen aan het testen om te kijken wanneer het uit mijn lichaam is, zodat ik ook weet of ik van mezelf posi test of van de pregnyl. Ik was begonnen met 2 tests op een dag in de veronderstelling dat het niet lang zou duren tot ik 2 nega testen in handen zou hebben en dat de pregnyl eruit was. Maar tot nu toe krijg ik ongeveer elke ochtend een heeeele lichte streep en 's middags of 's avonds ineens weer veel duidelijker!
    Ik had deze tests via marktplaats gekocht. Er gaan hier zowel positieve als negatieve verhalen de ronde over deze tests, dus ik hou ook in mijn achterhoofd dat dat de oorzaak kan zijn en ga morgen echte kruidvattesten halen.

Maar wie test er ook 's middags of 's avonds duidelijker?? En hoe lang duurde het voordat ook 's morgens de streepjes duidelijker werden?

Liefs!

2. stamperke

stamperke Actief lid

28 jun 2010
    391
    0
    16
    ik heb op 04/08 een posi testje gehad s'morgens om 09 a 10 u en dan zag je licht iets staan een paar uur erna nog ééntje gedaan en dan zag je da streepke al duidelijker (staan in mijn album) al mijn andere testen heb ik ook bijna allemaal s'avonds gedaan en ze waren dan het duidelijkst

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Bedankt voor je reactie :) Punt bij mij is dat ze elke ochtend licht zijn en elke avond duidelijk. Zal even een foto in mn album plaatsen waarop je het kunt zien.

4. belgischemama

belgischemama Fanatiek lid

21 mrt 2010
    1.614
    0
    0
    ik heb bij de vorige zwangerschappen ene keer savonds getest al ruim overtijd en de andere keer smiddags op mijn nod, en beide waren zeer goed positief

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ belgischemama, maar testte je toen s morgens lichter of heb je alleen die testen later op de dag gedaan?

6. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    Hoi,

ik teste altijd donkerder 's avonds! Bij mij waren de zwangerschapsverschijnselen 's avonds ook het ergst oa missleijkheid enzo.
    Succes!

Lieve groet, Selma

7. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi Selma

Bedankt voor je reactie! Zat er een groot verschil tussen de testen 's avonds en die van 's morgens?

Liefs

8. selma

selma Bekend lid

21 nov 2006
    601
    0
    0
    Babyfluisteraar en spiritueel coach
    nee niet heel veel, maar wel een donkerder streepje!

Succes he, Selma

9. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Tnx voor je reactie. Inmiddels heb ik hier een positieve test :D De digi van ochtendurine! Waarschijnlijk lag het aan de tests die ik had (waren niet officiele kv tests, maar via marktplaats)

Deel Deze Pagina