Hoi lieve dames, Ik heb net getest met kruidvat, ik zag binnen 5 minuten deze lichte streep. Ik zit 1 dag voor mn nod. De action test gaf niets aan, vandaar dat ik zo onzeker ben.. Helpp Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Echtwaaar??? Pfff, dus zo een streepje kan er voor geen mogelijkheid zijn als ik niet zwanger zou zijn.. Ondnaks dat action negatief was?
Superrr, ik heb daarna weeer eentje gedaan, en die was stukke lichter, maar we zichtbaar... Hmmm ik begin te twijfelen hahah
het is een te duidelijke streep voor een indroger. Heb je gelijk daarna een test gedaan of vanmiddag?
Foto?? De eerst geplaatste foto is sowieso positief. En oja, is de 2e test ook genomen met urine die net zo geconcentreerd was al de eerste?
Jaa idd, zelfde urine.. Was ook binnen 5 min een zeeeeer licht streepje.. Zou testen met cb nu zin hebben?
Ziet er goed uit! Hopelijk lopen ze mooi op en heb morgen / overmorgen een nog duidelijkere test. Succes !
Hai Samira, Ik ben, net als jij, onzeker. Ik zie bij jou zeker een streepje en bij mezelf (zie mijn topic) ook alleen had ik toch verwacht dat het donkerder zou zijn, dus ik snap jouw onzekerheid. Gefeliciteerd!
Heb je een foto van de 2e test? Je kunt ook even naar de teststreep kijken is deze controlestreep van de eerste test even donker als de 2e test? Soms zit er ook verschil in de controlestreep waardoor de test ook lichter lijkt. 1 dag voor nod kun je wel een cb doen. Doe die dan met weekindicator