Hoi, Gefeliciteerd dreamingPris! Helemaal geweldig, ik zou willen dat ik in jou schoenen stond. Ik moet nog even wachten tot ik kan testen. Zelf heb ik ook sinds zondag een vage buikpijn net of ik ongi moet worden en mijn tepels doen vrij zeer. Mijn man zei vandaag voor de grap; jij bent gewoon zwanger ik zie je buikje al haha, dat kan helemaal niet. Maar toch moest ik even in de spiegel kijken, hoezo be-invloedbaar haha. Veel succes met de digitale test voor je mannetje. Geniet ervan! Groetjes Wendy
Hey dames, Wat een goeie tip zeg. Ik heb vandaag alweer zwangerschaptesten gehaald maar wilde die pas morgenochtend gebruiken. Gisteravond had ik nl met een matcare zwangerschapstest een hele lichte streep. Ik had nog ovulatietesten liggen en heb die net gedaan. Twee dikke strepen! Woei spannend, ik doe natuurlijk morgen alsnog de zwangerschapstest maar het begint nu wel allemaal heel echt te lijken!
Hoi, Even een vraagje. Die ovulatietesten kan je die gewoon bij de Kruidvat kopen ofzo, ik zou niet weten hoe ze eruit moeten zien en zijn die stukken goedkoper dan de zwangerschapstest. Zo kan ik wel testen en geeft het een kleur/streep kan ik altijd nog een echte test doen. Groetjes Wendy