Hallo meiden, We zijn eigenlijk helemaal (nog) niet bezig met een tweede kindje. Wel had ik de laatste tijd een aantal keer dat ik dacht: ik kan wel zwanger zijn! Vandaag toch maar een test gekocht: de 2 voor 5 euro van kruitvat. Ik zie toch echt een tweede streepje, maar wel heel licht. Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Is hij dan toch echt positief...? Of houdt deze test je nog wel eens voor de gek...? Heel stiekem ben ik toch wel aan hopen dat hij positief is...
ZWANGER meid Zijn zeer betrouwbare testen. Ze testen al vrij vroeg positief bij weinig HCG. Heb bij beide kids hiermee getest. GEFELICITEEEEEEEEERD! Deze testen zijn overigens bij de consumentenbond als beste testen uit de test gekomen
Dank jullie wel! Bij mijn dochtertje was hij in het begin ook heel erg licht en twijfelden we in eerste instantie. Morgenochtend denk nog maar een keer testen. Ik zou het echt super vinden! Aan de andere kant heb ik niet naar zwanger zijn geleefd... Dus wel alcohol gehad en rauwe producten gegeten... Geen foliumzuur geslikt... Dubbel gevoel nu..
Een voorzichtige felicitatie vanaf hier. De test is wel nog heel erg licht, enig idee hoe lang je zwanger zou zijn? Als je nog maar kort zwanger bent heb je nog geen bloedverbinding en maakt het rauwe vlees en en alcohol niet uit. Foliumzuur zou ik nu meteen mee beginnen!
Geen idee hoe lang ik zwanger ben... Ik ben nog bezig met mijn strip van de pil, maar die laat ik nu per direct liggen. Mijn man was ook erg verrast. Ik had de test ingepakt met 'n strikje eromheen...
Vanmorgen nog een keer getest: negatief... Bij de huisarts is de test ook negatief. En ja, wat nu? Afwachten denk maar....
@Eekskie wat apart, ik zie toch ook een (licht) tweede streepje op de test op je foto.. morgen weer testen, met ochtendurine? succes! en ik zou me niet te druk maken dat je alcohol/rauwe producten hebt gehad, dat schijnt in het prille begin niet erg te zijn, daar kan je nu iig op letten
Ja, raar toch? Vanochtend met ochtendurine getest en die was dus negatief... Ik ga er maar even vanuit dat ik niet zwanger ben, want ik merk dat het me toch best verdrietig maakt, ook al was het niet gepland. Ik laat het even zo en dan test ik volgende week nog wel weer als ik niet ongesteld word. Vanmiddag maar even druk aan het poetsen met wat vrolijke muziek erbij. Even m'n zinnen verzetten en genieten van m'n vrolijke meisje hier...
hoi ik wil niet vervelend overkomen maar ik heb precies meegemaakt wat jij nu heb en ik bleek een bbz te hebben ik moest toen met spoed geopereerd worden en bij de dokter was de mijne ook negatief en ik deed thuis een test en pang die was positief heb je ook pijnen onder in je buik?