Dit krijg je dus als je te vroeg test na 8/9 dagen pregnyl ???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hellentjuhh, 25 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik had zondag en maandag een test gedaan om te kijken of mn pregnyl uit mn lijf is .....Niet dus ?
    Ik voel me wel heel raar ....Misselijk met vlagen ,duizelig ,veel ontlasting,honger de hele dag ,en zere boobies .......

Dit is zoow naar he als je niet kan wachten met testen !!

Ga er maar van uit dat het pregnyl is en wacht nog een week met testen :$
    IMG_0400.jpg
    IMG_0388.jpg

2. bbxx

bbxx Niet meer actief

Het loopt wel op..dat kan volgens mij niet van de pregnyl zijn. Of is de donkere van zondag?

3. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik heb de laatste paar keren vanaf de prik van pregnyl getest totdat de pregnyl eruit was...en bij mij was die vanaf dag 8 wit.....

Spannend hoor!

4. #4 hellentjuhh, 25 jun 2013
    Laatst bewerkt: 25 jun 2013
    die donkere is van zondag met ochtend urine en die lichtere is van de maandagmiddag ........ja vind het nu ook wel spannend ......maar ga me voornemen niet eerder te testen dan zondag of maandag .............niks aan die laatste wachtweek

5. bbxx

bbxx Niet meer actief

Spannend hellentjuhh, helaas zal de tijd het leren. Nog even geduld!

Ik hoop het voor je!

6. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Ik heb daarom de laatste 3 keer dat ik pregnyl spoot getest vanaf de dag nadat ik op de avond de spuit zette.

Bij mij was de test altijd op dag 8 helemaal wit. Liep wel af, je zag de testen langzaam in die 8 dagen lichter worden.

Heel spannend hoor...

Ik kan ook mezelf noooit inhouden, ik test heel vaak voor NOD. En dan stop ik ermee altijd haha...

7. Papaver

Papaver Niet meer actief

Bij mij is pregnyl 5000 eh pas vanaf dag 10 uit mijn urine. Jij hebt spannende dagen voor de boeg dus!

Deel Deze Pagina